• Yeah ik ga binnenkort shoppen in almere en krijg dit sowieso;
    Zwarte allstars
    donkere spijkerbroek
    Een awesome zwarte trui met een awesome dooie kat erop, zo'n cartoon geval.
    En een basic zwart shirt met een .. geval erover heen.
    En nog een awesome ketting met een hartje eraan, zo'n ding waar een naam in kan.
    (awesome = stopwoordje.)

    Omdat mijn cijfers veel hoger zijn gegaan in 1 periode :'D

    En misschien laat ik mijn haar ook wel een beetje zo knippen;



    Dat over het haar weet ik nog niet zeker, waarschijnlijk zal iedereen er tegen in stemmen. En mijn haar werkt nooit mee. :C

    Wie houd nog meer van die kledingstijl van allstars, spijkerbroek, etc? ^^


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)

    Derp ik weet niet eens of het wel staat bij mij. D: fffff dan wil ik eerst een pruik op x')

    Mag ik hem dan ook lenen? 8D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oeh wat coel, ik houd van zwart ;'D
    Dat kapsel is echt leuk, ik wil ook nog zwarte allstars :X,
    Maarja, maak je foto, als jedat kapsel hebt ofzo?

    Zo liep ik er eerder ook bij (:
    Nu gewoon basic, beetje met de mode mee enzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Carousel schreef:
    Oeh wat coel, ik houd van zwart ;'D
    Dat kapsel is echt leuk, ik wil ook nog zwarte allstars :X,
    Maarja, maak je foto, als jedat kapsel hebt ofzo?

    Yeah, dan zet ik ze wel op Q. x'3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Kweetniet of dat kapsel je zou staan, kon ook niet veel in fotoboek vinden. Maar bij een redelijk 'scherp' gezicht kan het wel :]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Kweetniet of dat kapsel je zou staan, kon ook niet veel in fotoboek vinden. Maar bij een redelijk 'scherp' gezicht kan het wel :]

    Hehe klopt, heb geen leuke foto's :x
    Maar dat heb ik ja. :')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ik vindt het cool. ik wil ook graag nieuwe kleren. maar wat ik mooi vindt (van mijn kledingstijl) vindt mijn moeder te duur. : ( en we zitten een beetje in een crisiese dip : ( we hebben wel genoeg geld voor eten,drinke,huur,gas,water,en noodgavallen. maar voor d rest moeten we sparen dus ik moet voorlopig nog even wachte maar over een poosje ga ik fel roze highlights nemen : )


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    meer kleur is meer mijn ding...


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Exorcist schreef:
    Het is wel veel zwart :'D

    Dat dacht ik dus ook :')
    Dat kapsel vind ik niet zo mooi, sorry.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je moet je haar echt zo laten knippen ik vindt het supermooi
    En wat je kledingstijl betreft Alles wat jij hebt gezegd vindt ik persoonlijk echt wel mooi


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    In de brugklas droeg ik altijd zulk soort kleding en had ik ook zo'n kapsel + bruin geverft haar. iedereen dacht altijd dat ik emo was but i loved it x).

    En tjah, ik ben zelf nu op dit moment niet zo meer in die style. Mijn all stars draag ik wel nog steeds maar ik heb wel weer blond haar en geen pony of getoupeerd haar meer ofzo. Dus dan denken mensen gelijk al dat je niet-emo bent, haha.
    Verder is mijn kleding nu heel standaard. Broek of broeklegging, zwart / bruin / grijs / al dat soort kleuren, een vestje in een andere kleur maar wel zulk soort kleuren zegmaar & gewoon een sjaal. altijd. haha!

    gewoon dragen wat je leuk vind! Het maakt niet uit wat de anderen zeggen <3

    ik,


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik zou een wit t-shirt nemen met een zwarte spijkerbroek anders is het een beetje te donker


    I love you Irem

    Hmmm, misschien een ander kleur T-shirt, maar wel iets fels, zoals felblauw, of geel...? Dat geeft een leuk effect op donkere kleuren (:


    Olive