• Ik ben daarnet met m'n zus gestart met start to run, dat we deze zomer in onze kleren terug passen enzo. Dus wie doet ook aan "start to run" of gaat ook lopen?


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik wil dat ook op mijn ipod D:


    -

    Iemand die ik ken doet mee.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 12:03 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik doe niet aan hardlopen, wel aan andere dingen. Ik denk dat ik met hardlopen ga beginnen als het iets beter weer wordt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee,ik sport al en ik fiets elke dag ongeveer een half uur,dat lijkt me wel genoeg,niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Weet iemand waar je deze filmpjes af zou kunnen halen? Een vriendin van me wil er ook mee starten, maar ze kan ze nergens downloaden..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb pas nog een hele lijst gemaakt met conditie trainingen, enzo.
    Veel suc6
    Dat van mij wil niet echt lukken.. ;x

    Ik moet 16 km heen naar school fietsen en weer terug, ik ben niet moe als ik dat gwn in 35 minuten fiets ofzo. Dus ik denk dat het wel goed zit met me conditie, maar een goede vriendin vroeg of ik met haar mee ga Jogge daar zeg ik geen nee tegen haha


    Trust me. I'm the doctor

    Haha ik begin vanavond :'D Met een ex-klasgenoot van me :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben bij les 8. Móeilijk, dat kan ik je zeggen D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe atletiek. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik doe niet aan sport :'D Als het beter weer wordt ga ik weer touwtjespringen en wandelen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheBoss schreef:
    Ben bij les 8. Móeilijk, dat kan ik je zeggen D:.

    Les 10 denk ik dat ik zit, ik ben zo dood D:
    -Ik ben tomlinson, gwn verkeerde account.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 22:57 ]


    The best things in life aren't things.

    Aanwezig!(cat)
    Ik ga altijd lopen met een paar vrienden en mijn zus fietst dan altijd mee met wat muziek en water enzo in haar fietsmandje.
    In het begin gebruikten we ook 'Start to run' maar eenmaal we aan de 5 minuten zaten die wie konden lopen maakte we er ons eigen schemaatje van en bouwen we vanzelf op. ^^

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 23:01 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik doe het al ieder jaar met school, dus ik doe het niet uit vrije wil, nee. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Argg ...Wij moesten dat op school doen echt zo boorinngg vooral omdat we gewoon op die stomme speelplaats rondjes moet lopen waarvan je om den duur gewoon draaierig van wordt.... Maar ik zou het zonder leerkracht wel nog eens willen doen ;D


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey