• Hi!

    Ik keek laast is voor de ikweetniethoeveelste keer HP, maar ik vind harry zelf nou niet bepaald aardig... Hij schreeuwt ontzettend veel, is meestal boos, denkt dat ie alles kan... Zijn jullie het daarmee eens?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Quixotic schreef:
    Nou, ik zou ook zo doen als ik de 'uitverkorene' was. Wat denk je, hij moet Voldermort doden. :')


    Daar ben ik eigenlijk ook wel mee eens, je hebt 99% kans dat je heel hard faalt 8D


    =

    komop, harry heeft nou niet bepaald een goed rolmodel gehad hè, ofwel?
    en met die last op zijn schouders [hij moet de wereld redden van een maniak >.<] is het niet gek dat hij af en toe schreeuwt. (:

    maar dat vind ik dan. ^^


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Animale schreef:
    Haha eigenlijk nog nooit echt op gelet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Zeker,alleen in de eerste film vond ik hem een beetje aardig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Inderdaad, maar zijn leven is nu niet bepaald gemakkelijk en er rust veel druk op hem. Ik kan hem begrijpen.

    ik vind van niet maar dat is mijn mening.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Genius schreef:
    (...)
    Komop Hermione is zelf ook gestoord. In film 3 ging ze een hele scene maken over dat ze het bal verpest hebben voor haar, terwijl ik nog steeds niet weet waarom ze zo'n drama ging maken want ze deden niks verkeerds D:

    volgens mij deed ze dat omdat ze viktor hadden weggejaagd ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Faceless schreef:
    Nu ik dit lees, heb je eigelijk best wel gelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind Harry alleen maar niet aardig omdat hij mijn schatje Draco haat. (krul)
    Kom op, Draco is toch véél lekkerder? Halleluja, als die twee voor me stonden, dan was Draco nu allang gekidnapt door mij, hihi. (A)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Faceless schreef:
    Nu ik dit lees, heb je eigelijk best wel gelijk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SHADOWx schreef:
    komop, harry heeft nou niet bepaald een goed rolmodel gehad hè, ofwel?
    en met die last op zijn schouders [hij moet de wereld redden van een maniak >.<] is het niet gek dat hij af en toe schreeuwt. (:

    maar dat vind ik dan. ^^


    Af en toe maakt niks uit, maar hij schreeuwt véél vaker :O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Soms wel, maar hij is wel weer aardig tegen Luna ^^


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    3 redenen:

    1) puberteit
    2) verbinding met voldemort
    3) heeft nooit echt vrienden gehad

    IK heb het van 1 of andere website, maar ik weet niet meer welke


    Define "good".

    Deliciouss schreef:
    Ik vind Harry alleen maar niet aardig omdat hij mijn schatje Draco haat. (krul)
    Kom op, Draco is toch véél lekkerder? Halleluja, als die twee voor me stonden, dan was Draco nu allang gekidnapt door mij, hihi. (A)


    1. Je hebt het over Tom Felton, volgens mij.
    2. Het is niet echt raar om Draco te haten.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    SHADOWx schreef:
    komop, harry heeft nou niet bepaald een goed rolmodel gehad hè, ofwel?
    en met die last op zijn schouders [hij moet de wereld redden van een maniak >.<] is het niet gek dat hij af en toe schreeuwt. (:

    maar dat vind ik dan. ^^


    -Sterft af 8D- hahahahah Maniak! (krul)


    =