• ja ik haat haat haat het enige voordeel is dat ik daarna EINDELIJK dierenverzorging kan gaan doen.

    maar ik heb dus bijna geen tijd voor Q
    ik zit continu Huiswerk te maken, alleen op woensdag (soms) en het weekend heb ik hier tijd voor. als ik uit school kom ga ik gelijk aan het huiswerk en ben ik klaar kan ik naar bed en weer naar school )8
    omdat ik maar tot een bepaalde tijd op de computer mag

    wie zit er ook in het examen jaar.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 17:51 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Vorig jaar zat ik in mn examenjaar :Y)


    As travars

    Ik. En ik haat het ook verschrikkelijk, ik ben blij als ik geslaagd ben en weg kan van de middelbare.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Over twee jaar. Ik verheug me er nu al op -not-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zit in het voorexamenjaar 0.0'
    De enige motivatie die ik heb om mijn examen te halen is dat ik niet nog een jaar gym wil xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zit in het voorexamenjaar 0.0'
    De enige motivatie die ik heb om mijn examen te halen is dat ik niet nog een jaar gym wil xD


    nou dan kunnen we elkaar de handschudden
    ik hoop dat ik volgend jaar geen gym meer heb


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ja ik, en ik stik ook in het werk. Mijn concentratie ligt alleen ergens onder een steen ofzo .. =/


    ars moriendi

    Chamassa schreef:
    (...)

    nou dan kunnen we elkaar de handschudden
    ik hoop dat ik volgend jaar geen gym meer heb
    Ik zeker niet op de Uni, wat ga jij doen voor opleiding? MBO/HBO/WO/iets anders?


    Life is hard and then we die

    Ik over een jaar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zeker niet op de Uni, wat ga jij doen voor opleiding? MBO/HBO/WO/iets anders?


    ik ga MBO doen (ben niet zo slim :$)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Haha, ik haat het jaar zelf niet.
    Ik ben alle koppen beu gezien.
    Ik zou sommige mensen echt hun nek kunnen omwringen (duivel)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Haha, ik haat het jaar zelf niet.
    Ik ben alle koppen beu gezien.
    Ik zou sommige mensen echt hun nek kunnen omwringen (duivel)


    Dat klinkt als hetzelfde wat ik heb (cat) Ik heb echt dringend behoefte aan nieuwe mensen om me heen. Pfft.

    :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Chamassa schreef:
    (...)

    ik ga MBO doen (ben niet zo slim :$)
    Als je met slim bedoelt 'goed in het leren uit de boeken' dan zou dat best kunnen, maar waarschijnlijk ben jij dus gewoon beter in het leren van de praktijk :) Op MBO heb je vaak wel nog gym... balen :(


    Life is hard and then we die

    Ik zit ook in mijn examenjaar, maar ik stik niet in het werk. Beter gezegd: ik doe geen ene flikker voor school :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als je met slim bedoelt 'goed in het leren uit de boeken' dan zou dat best kunnen, maar waarschijnlijk ben jij dus gewoon beter in het leren van de praktijk :) Op MBO heb je vaak wel nog gym... balen :(


    oke dat vind ik echt raar. wat heb je aan gym als je dieren wilt gaan verzorgen XD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als je met slim bedoelt 'goed in het leren uit de boeken' dan zou dat best kunnen, maar waarschijnlijk ben jij dus gewoon beter in het leren van de praktijk :) Op MBO heb je vaak wel nog gym... balen :(

    Achjoh, ik kom zo van de HAVO en ik ga ook naar het MBO zodat ik daarna ervaring zat heb en door kan leren naar een hoge, moeilijke HBO opleiding (film in Amsterdam). Als jij kan worden wat je wilt met MBO, wat is dan het probleem? De meesten gaan naar MBO hoor =)


    ars moriendi