• Ik moet altijd van school naar huis een heel lang stuk langs het kanaal fietsen, en geloof me, dat wil je niét als het ong. windkracht 6 waait? Nee dat wil je niet. Ik kom dan altijd helemaal chagrijnig thuis en dan word mn vader boos op me omdat ik chagrijnig ben. Hetzelfde geld voor als het regent, maar vooral als het hard waait.

    En worden jullie ook zo chagrijnig van kutweer?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ja. Ik haat koud weer, regen en wind. Gelukkig hoef ik niet (meer) te fietsen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    TempsChronos schreef:
    Nee, want ik vind een klein beetje wind en regen leuk.

    Je mag me raar noemen als je dat wilt.


    Nee hoor! Same here:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Genius schreef:
    (...)
    Er staat toch bijna. :')


    Maar dan is het nog niet logish. D:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)

    Maar dan is het nog niet logish. D:

    Tis goed.


    -

    ik moet 9 kilometer fietsen en wat me dan nog wel het meest irriteerd is dat de school gewoon op een van de hoogste plekken in nederland ligt o.O


    Believe in yourself, change the world.

    ik hoef maar 15 minuten te fiesten, maar wel waar heel veel wind is:S


    Food.

    Ja, daar word ik ook chagerijnig van, maar als het heel erg is ga ik met de bus :')


    As travars

    Ik chagrijnig van tegenwind, haha. Regen enzo vind ik allemaal niet erg op de terug weg naar huis (krul)

    Ben ik blij dat ik maar 5min hoef te fietsen :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik vind regen niet zo heel erg, maar ik ga dan ook met de bus naar school (krul).
    Na dit jaar niet meer, als er ooit plek in Assen is. Dan moet ik 20 minuten fietsen, ongeveer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hey, sinds wanneer kun je youtube filmpjes en fotos plakken in posts?! :'D AWESOME!

    TEST.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Met de winter was het echt een ramp! Maar ik zou ook chagrijnig zijn ja. Hier is het nu lekker weer!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik hoef eigenlijk niet zo heel lang naar school te fietsen x3 haha ong. 7 minuten ofzoo haha maar ja ehm...kutweer word ik eigenlijk altijd chagie van


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen