• Hallo mensen.
    Ik heb net het laatste boek van de hongerspelen trilogie uit. Helaas!
    Ik had een brok in mijn keel toen Prim dood ging!
    En ik vond het einde een beetje afgezaagd. Ik had me anders voor gesteld. (helemaal naardat ze Coin dood schoot) Maar voor de rest vond ik het een geweldig boek.
    Alleen ik had verwacht dat Katniss en Gale beste vrienden bleven :'(

    Nou ja Anyway, praat hier over de hongerspelen:Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katniss moest het met Gale krijgen, hij is veel leuker dan Peeta..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    :( O JA EN MENSJES PRIM WAS IS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 17:07 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Horan schreef:
    Katniss moest het met Gale krijgen, hij is veel leuker dan Peeta..


    *piep* NOOIT :((


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik vond het ook echt heel erg dat Finnick dood ging! Ik vond het einde juist mooi, wel jammer dat Katniss niets met Gale kreeg. Ik vond het ook jammer dat er verder weinig aandacht aan Gale werd besteedt terwijl ik hem juist een van de beste karakters vond. Snow kon ik op de helft van Spotgaai al niet meer uitstaan, die kerel met z'n enge rozen elke keer.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    noatje schreef:
    :( O JA EN MENSJES PRIM WAS IS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!


    Het is verboden om alles in hoofdletters te typen. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Het is verboden om alles in hoofdletters te typen. : )


    hoezo????


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    noatje schreef:
    (...)

    hoezo????


    Dat is gewoon verboden op Q, ik denk ik zeg het maar even, anders krijg je straks een waarschuwing.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vond het wel jammer dat op het einde zo weinig over Gale gezegd werd.

    -Ja, hij is mijn favoriet.-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oké ik vind stiekem heel heel heel stiekem.
    Dat Katniss met Peeta hoorde te krijgen. Maar dat Gale er nog wel in het verhaal moest zitten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moest huilen toen Finnick doodging ): En toen Rue doodging ): En toen Prim doodging ): buh, wat zielig eigenlijk.
    En ik ben echt blij dat Katniss en Peeta nog samen zijn, maar ik mis Gale wel. D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind het gewoon jammer dat er maar 3 boeken zijn.
    En ik vond Finnick echt geweldig..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hmm, ik moet eerlijk toegeven dat ik geen fan was van beide jongens. Peeta was me te braaf en ik vond hem nogal manipulerend met zijn liefde te bekennen op tv enzo (al was dat zogezegd aleen voor de aandacht) en Gale..tja.. die past gewoon het best in de best friend rol. Ik zie hem niet echt met Katniss, omdat hij veel te gedreven is om zijn zin door te drijven. Dus het perfecte eind voor mij zou zijn dat geen van beiden bij Katniss blijven of zo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sawtooth schreef:
    Oh, dus Hongerspelen is een boek. Wahah, ik dacht dat het echt een spel was ofzo op TV


    I love you Irem

    Soulweeper schreef:
    Ik moest huilen toen Finnick doodging ): En toen Rue doodging ): En toen Prim doodging ): buh, wat zielig eigenlijk.
    En ik ben echt blij dat Katniss en Peeta nog samen zijn, maar ik mis Gale wel. D:


    Haha toen moest ik ook huilen, vooral bij Finnick! Ik kon gewoon niet geloven dat hij echt dood was, op een of andere manier hoorde hij gewoon in het verhaal xd


    You were much more muchier, you've lost your muchness.