• We hebben nu zo de top stories en top quizzen.
    Zouden we het niet zo kunnen doen dat je bij elke storie verplicht bent aan te duiden of je verhaal over onbekende of bekende personen gaat.
    Door dit te doen kan je misschien 2 verschillende top 5's maken.
    Maar die niet allemaal op de startpagina te zetten
    Zo dat je 1 vakje maakt zoals bijvoorbeeld dit en dan kan je ze alles aanklikken
    en als je dan gewoon top 5 vandaag aanklikt krijg je de top 5 van elke categorie (onder elkaar of langs elkaar) en als je een van de onderverdelingen aanklikt zo de top van die categorie (zoals we nu hier hebben)
    ik hoop dat dit een beetje duidelijk is?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Awesome idee, aangezien mijn stories ook alleen maar onbekende personen bevat. x'3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik ben voor.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    leuk, ik ben voor!


    Love? No. I prefer cats.

    Acceptance schreef:
    Sounds awesome :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat vind ik een hele goede :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Caribbean schreef:
    Graag zelfs! _O_


    Hope goes lost but never dies.

    ja, graag! (krul)


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    ik voel me dom want ik snap je idee niet xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Klinkt wel handig. (:
    En voor mij zou het ook een motivatie zijn om eens geen fanfiction te schrijven. x'D

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 14:06 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kei goed idee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    klinkt goed (:


    My biggest fear is oblivion.

    Maar als je story met bekende personen is, maar het gaat over bijvoorbeeld Oliver Skyes. Dan wint die het nooit bij de bieber-stories. Want zo bekend is hij niet.

    Goed idee! :Y)

    Ik ben tegen :X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben tegen:P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt