• Ik ga dus nooit meer koken he. Me moeder vroeg of ik sla wou maken ik dus yeaah eindelijk ene keer mag ik sla maken. En toen we aan het eten waren zo me ouders omg deze sla is lekkkeeer. Ja Imen jij mag nu elke dag sla maken voor ons dus ik zo nee echt niet heb wel wat beters te doen. En nu moet ik dus elke dag sla maken omdat ze die van mij lekkerder vinden terwijl alles gewoon zelfde saamkt. Uggh ik word hier thuis echt gek
    Imeand ook rare ouders?

    Haha, de volgende keer expres géén lekkere sla maken, dan doen ze het zelf wel weer. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vreemde ouders ja, maar dat hebben ze me nog niet aangesmeerd. ;'D
    Moeten ze ook niet proberen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bij mij thuis vonden ze mijn spaghetti heel lekker en dat moet ik nu ook al vaker gaan maken..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eten jullie elke dag dan sla :S


    Stop wishing, Start doing..

    Een slaatje maken heeft toch niets met koken te maken? 8D
    Da's maar wat onder elkaar kletsen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Knijster schreef:
    Hehe ik vind t juist leuk om te koken thuis :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kan zo slecht koken dat mijn moeder al begint te panikeren als ik in een radius van 5 meter in de buurt van het fornuis kom x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Die dingen zeggen mama's meestal, omdat ze dan zelf minder werk hoeven te doen, hahaha x'D
    Maar ik vind mijn eigen salades wel altijd lekkerder x'D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Oh wacht, ik zit nu dus in Thailand en mijn moeder verwacht dat als ik terugben ik veel Thais ga koken. HELP!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Dreft schreef:
    Ik ga dus nooit meer koken he. Me moeder vroeg of ik sla wou maken ik dus yeaah eindelijk ene keer mag ik sla maken. En toen we aan het eten waren zo me ouders omg deze sla is lekkkeeer. Ja Imen jij mag nu elke dag sla maken voor ons dus ik zo nee echt niet heb wel wat beters te doen. En nu moet ik dus elke dag sla maken omdat ze die van mij lekkerder vinden terwijl alles gewoon zelfde saamkt. Uggh ik word hier thuis echt gek
    Imeand ook rare ouders?


    Uhm... is dat gewoon niet een grapje? x]

    ik maak elke zondag sla, ergens wat irri, maar als je het wat initatief neemt kan je best wel veel leren :P Zo had ik onlangs frambozen saus. :P (bij de sla dus)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Mijn moeder is ook beetje raar (krul)


    -

    Ik haat koken ghehehe.


    You know my name,not my story.