• Vul zelf maar in wat op die sterretjes moet. Alles wat met ''kut'' te maken heeft zal worden goedgeteld.

    Ik heb echt zo genoeg van dat mens! Het enige wat ze kan is zeiken, heeft ze het ook nog eens op mij gemunt. Ik ben twee à drie weken ziek geweest en heb daardoor 5 lessen gemist die we nodig hadden voor een project. Thuis kon ik het niet maken dus ik heb in de drie lessen erna echt keihard gewerkt maar natuurlijk kreeg ik het niet af, nee. Nu kregen we vandaag de punten terug: ‘Michelle, een 2. Er stond niets in, je inzet was belabberd. En ja natuurlijk zag je boekje er piekfijn uit omdat je het nooit had aangeraakt! Die zes woorden wat je had geschreven, klas en naam meegeteld ook nog eens, die waren wel heel mooi geschreven.’ Ik wou protesteren maar ze liet me niet uitpraten, bijna de hele klas lachen. Wat een rotdag zeg. Thuis gaat het niet goed en er zijn nog wat privé probleem, dat alles bij elkaar voel ik me nog erger verrot dan een appel die vier jaar in een kluisje heeft gelegen. Godverdomme. Echt wat een k*th**r. Sorry, dit moest er gewoon uit. Maar morgen ga ik toch wle mooi met de teamleider praten, ik moet toch naar hem toe.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Wauw dat vind ik inderdaad niet kunnen. Ik was denk ik helemaal uitgevallen tegen zo'n iemand.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.