• Ja, deze heb ik van facebook

    USA lost many lives on 9-11-01 and now Japan has lost more lives on 3-10-11. add the 2 dates together and you get 12-21-12

    En nee, ik geloof niet in het vergaan van de wereld, maar ik vond het gewoon een merkwaardig feit (:


    Never run out of reasons to smile...

    Haha! Geniaal!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geloof ik niet in.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Die ging @EpicTweets_ gisteren ook twitteren, vond 'm wel frappant.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:34 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nu ik zo zie van die rampen die gebeuren, denk ik wel eens dat hete cht zo zou gaan. Maar ik heb vandaag de Girlz gekocht, en daar stond iets ervan in dat dan een nieuwe periode begint. IK weet niet of het true is, maar goed.

    Dat zijn altijd van die toevalligheden die alleen opvallen als ze mooi zijn. (:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:34 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Er begint dan een nieuwe periode van een bepaalde kalender ofzo las ik ergens :'D


    -

    Ja,je hebt er verschillende zo. Of altijd 11. Ik geloof het niet.

    Ik heb me er eerlijk gezegd niet zo mee bezig gehouden:$


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind het wel cool ;D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ja, zo kunnen we ieder drama wel gaan zoeken. WTC en deze aardbeving staan zo los van elkaar als maar kan :') Als WTC op een andere datum was geweest, hadden ze wel wat anders gevonden voor een mooie optelsom.


    ars moriendi

    Zijn ze zeker alle rampen nagegaan om te kijken of het uitkomt op december 2012. pleures gedoe, it won't happen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Weetje, het komt nu gewoon veel meer in het beeld omdat 2012 eraan komt.


    Olive

    Ik geloof daar dus totaal niet in :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    haha vet.
    nou we zien wel wat er gaat gebeuren hea.


    Believe in yourself, change the world.

    Nouja weet je..
    Op 09-11 zijn niet zo extreem veel mensen dood gegaan, maar het was een belangrijk gebouw, een terroristische aanslag én Amerika loopt altijd keihard te janken als er Amerikanen sterven bij een gebeurtenis, maar bij de rest kan het ze vrij weinig schelen. Dus het is geen logische optelsom. Je zou beter de vorige grote Tsunami in (volgens mij) 2005 kunnen gebruiken, en dan krijg je niet de 'Doomsday'.
    Het leuke aan nummerologie is dat je er áltijd uit krijgt wat je wilt, als je maar lang genoeg blijft zoeken.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 22:04 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.