• Er bestaat ergens een school, een school met goed verborgen geheimen en waar niet alle leerlingen even normaal zijn.
    Irena is een meisje die studeert aan deze school, zij is een van de weinige die deze goedbewaarde geheimen kent. Zij en haar vrienden ZIJN het geheim.
    Ze behoren tot een groep met speciale mensen, mensen met een gave. Deze groep bestaat uit een 40 tal tieners.
    Natuurlijk krijgen ze een voorkeur behandeling van leerkrachten en wekken ze de jaloezie van vele normale meisjes.
    Er word gedacht dat ze zich te goed voelen, maar niemand weet wat er echt aan de hand is.
    Een vriendin van Irena krijgt op een avond een visioen over een leger vol vreemde gemuteerde wezens die de school aanvallen,
    Het is de taak van de groep om de wezens weg te houden. Maar wat als de leider zich binnen de schoolmuren bevind? Wat als niet iedereen even betrouwbaar is? Wat als Irena verliefd word op die normale jongen en gaat hun geheim geheim blijven?

Dit is het plot van mijn nieuwe verhaal, ik ben nog niet van plan om het op quizlet te zetten. Mischien later eens een keertje als het af is.
    Maar nu is mijn vraag:
    zou ik het wel doen? Is het idee leuk en vooral ik welk perspectief zou ik het beste schrijven?

groetjes ^^

Het klinkt wel spannend, ik zou het doen!

So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for