• Ik krijg heel vaak de vraag van mensen of ik een account wil aanmaken op Hyves of op Twitter of Facebook, maar eigenlijk lijkt me dat helemaal niet zo leuk. Ik snap namelijk niet wat ik met dat soort sites moet en wat het voor nut heeft om zoiets aan te maken.
    Het enige wat ik op dit moment heb is Quizlet en MSN, maar ben ik de enige die zo denkt of zijn er meer mensen die zo denken?


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Ikzelf niet, maar mijn zus wel, die wilt niks met die social networks te maken hebben, en ik snap het wel. You're not alone.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nee, mij hebben ze dat ook al een paar keer gevraagd. Maar omdat ik blijf weigeren, zijn ze ermee opgehouden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik heb zelf wel hyves, facebook, en twitter. en ik vind hyves en facebook niks aan, maar twitter is mijn veslaving, nouja ik dacht er eerst ook altijd zo over. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik begrijp je wel hoor, al heb ik het zelf wel :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind dat soort sites leuk. Hyves voor mijn vrienden in Nederland. Facebook om contact te houden met mensen die ik heb leren kennen in Turkije. En Twitter om mijn saaie leven met de wereld te delen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @Bangbros

    Is Twitter zo leuk dan? ;o


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    ik zit op hyves en twitter maar ik mag geeb twitter van me moeder --'


    Shoganai i ne~

    Bangbros schreef:
    ik heb zelf wel hyves, facebook, en twitter. en ik vind hyves en facebook niks aan, maar twitter is mijn veslaving, nouja ik dacht er eerst ook altijd zo over. (:

    Same here, maar ik ben verslaafd aan hyves én twitter. =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik heb me al es laten overhalen om een Hyves account aan te maken
    en nu willen mensen dat ik op Twitter ga, maar ik snap er geen zak van, drm doe ik dat niet :P

    Hier ook zo een.
    Ik had een tijdje hyves, ze hadden zo lang zitten zeuren. Maar ik deed er niks mee, dus toen had ik het maar verwijderd.
    Ik denk ook dat ik, en andere mensen, na een tijdje niet meer beseffen dat iedereen je kan zien(ook als je er een blok ofzo opzet), dus ik voel me er niet echt goed bij.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb wel veel accounts op verschillende sites maar ik weet niet waarom eigenlijk :'D


    -

    Ik heb alleen quizlet, bij mij op school wordt er veel gepest via hyves en twitter. En quizlet kennen ze niet. Bovendien is het hier veel gezelliger.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Ik denk er net hetzelfde over en iedereen vind dat maar raar en abnormaal. Ik bedoel, ik heb daar helemaal geen behoefte aan, dus waarom zou ik zo'n account aanmaken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb hyves en facebook. Ik snap alleen niet waarom iemand twitter zou maken. Het kan mij namelijk geen flikker schelen wat mijn nichtje vorige week gedaan heeft ofzo. :'D


    Caution first, always.

    ik heb facebook maar ik vind die niet leuk ik doe er niks mee


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped