• De voetbalwereld staat op zijn kop als de lancering van het programma ‘Soccer Lockdown’ officieel wordt. Vele landen zijn gevraagd om deel te nemen aan dit programma, weinige hebben toegestemd. Twaalf voetballers uit zes landen gaan de strijd aan. Sommige onder hen bijna niet gekend, andere wereldsterren maar alle gaan ze met hetzelfde doel voorogen; geld inzamelen voor het goede doel en hun land de eer bezorgen.
    De twaalf mannen vertrekken met veel media-aandacht naar hun geheime locatie waar ze voor 75 dagen vast zullen zitten samen met 12 onbekende vrouwen. De locatie waar ze terecht komen bevalt hen allen, een groot schip midden op de grote oceaan. De sfeer zit er goed in totdat de eerste opdrachten eraan komen. Al snel moeten er personen vertrekken en de opdrachten die ze van ene mister ‘x’ krijgen, lijken ook steeds zwaarder te worden. Als ze voor een opdracht op een onbewoond eiland gedropt worden slaat de paniek toe bij de rest van de wereld. Er valt geen enkel contact meer te krijgen met de deelnemers, geen sein van leven. De organisatie gaat wanhopig opzoek naar de deelnemers maar een leeg schip is het enige wat ze zullen vinden.
    Ondertussen wordt het leven voor de niets vermoedende deelnemers op het eiland steeds harder. Mister ‘x’ zijn opdrachten worden steeds gevaarlijker en personen raken gewond of verdwijnen spoorloos.
    Het spel wat het zou moeten zijn wordt een gevecht op leven en dood.


    Dit is dus mijn nieuwe idee voor een verhaal. Ik heb nog rollen nodig voor de meisjes die deel gaan nemen aan het programma.
    Ik zoek heel veel verschillende typetjes zodat het verhaal ook gevarieerd is. ^^ De beschrijving moet niet super uitgebreid zijn. Je kan nog niet opgeven bij welke voetballer je in het team wil komen want dat blijft allemaal geheim totdat 'het programma begint'. Wel mag je je voorkeur voor de voetballers opgeven zodat ik ongeveer weet wie bij wie wil.
    Voor de rest heb ik voor de verandering eens wat onbekende voetballers ertussen gestopt, en ze zijn allemaal even leuk ^^ dus dat is geen probleem, haha.
    Update; oke blijkbaar wel een probleem xd Cesc word overspoeld door groupies ;a Dudes maak anders een top 3 ^^

    Voetballers
    - Cesc Fabregas (Spain)
    - Fernando Torres (Spain)

    - Cristiano Ronaldo (Portugal)
    - Rui Patrício (Portugal)

    - Yoann Gourcuff (France)
    - Cédric Carrasso (France)

    - Benny Feilhaber (USA)
    - Carlos Bocanegra (USA)

    - Kevin Mirallas (Belgium)
    - Jelle Vossen (Belgium)

    - Aaron Ramsey (UK)
    - Theo Wallcot (UK)


    en voor diegene die sommige niet mochten kennen, ik heb een kleine 'TVspot' gemaakt ^^

    invullen
    ~ Volledig naam:
    ~ Leeftijd:
    ~ Nationalteit:
    ~ Uiterlijk+foto:
    ~ Karakter:
    ~ Relatie op dit moment:
    ~ Werk/Studies:
    ~ Hobby's:
    ~ Extra's:
    ~ voorkeur voetballer:


    Ik ga de beste beschrijvingen eruit kiezen maar aangezien dat er veel plaats is zal ik niet veel moeten selecteren ^^

    De gekozen personen. Ik heb ze op land gerangschikt waar ze vandaan komen dus het heeft niets te maken met in welk team je komt ofzo.

    Amelie Isabelle Dubois (France)

    Samantha Kortes (Poland-Spain)
    Núria Sofia Fuentes (Spain)

    Olivia Roberts (UK)
    Romy Lynn Anderson (UK)
    Lisa Homes (UK-France)

    Ryder Lola Harvelle (USA)
    Shanice Rowen Ripoll (USA-Sweden)

    Larissa Maria DiaVara (Italy)

    Alysse Justina Alderweireld (Belgium)

    Lily-Rose McEden (Australia)

    Michayla Ulster (Ireland)


    Het verhaal staat online! Klik!
    Ik heb geprobeerd om voor iedereen goed te doen wat waarschijnlijk niet gelukt is, maar dan probeer ik dat op een andere manier wel op te lossen (:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 20:56 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    ~ Volledig naam: Olivia Roberts
    ~ Leeftijd: 21 jaar
    ~ Nationalteit: Engels
    ~ Uiterlijk+foto: http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=200430
    ~ Karakter: Ze is altijd behulpzaam bij iedereen en is meestal ook aardig. Maar als iemand gemeen tegen haar doet, kan ze ook heel gemeen terugdoen. Ze is ook dol op dansen en acteren en houdt van dieren. Zelf heeft ze een lieve hond. Ze woont op dit moment zonder haar ouders.
    ~ Relatie op dit moment: Geen.
    ~ Werk/Studies: Ze doet op dit moment een acteeropleiding.
    ~ Hobby's: Dansen, acteren, muziek luisteren, film kijken.
    ~ Extra's: Ze vertrouwd heel snel mensen. Ook wat haar in het verleden in de problemen heeft gebracht.
    ~ voorkeur voetballer: #1 Cesc Fabregas
    #2 Cristiano Ronaldo
    #3 Theo Wallcot

    Ik hoop dat het goed is. (=

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 16:07 ]

    Volledig naam: Ryder Lola Harvelle (vrienden noemen haar meestal Ry of Lola)
    Leeftijd: 23
    Nationalteit: Zelfde als de voetballer bij wie ze in het team komt.
    Uiterlijk+foto: Foto. Van haarzelf heeft Ryder eigenlijk bruin haar, maar sinds haar zeventiende verft ze het altijd al blond. Veel make-up gebruikt ze niet, vaak alleen iets mascara en lippenstift. Ze heeft bruine ogen en in haar oren heeft ze gaatjes waar ze vaak ringen in hangt of kleine knopjes. Ryder is zo'n 1.73 meter lang. Ze draagt vaak hakken omdat het leuk staat, maar het liefst draagt ze haar rode Vans. Verder zorgt ze er altijd voor dat ze er goed verzorgd uitziet.
    Karakter: Mensen verwachten altijd dat ze een lief, braaf meisje is. Niets is wat het lijkt want ze is juist erg losbandig. Overal waar ze is geweest laat ze een spoor van troep achter. Ryder houd ervan om lol te maken en probeerd overal het positieve van in te zien. Ookal wil dat niet altijd lukken. Ze is echt de gangmaker en heeft altijd gevatte opmerkingen klaar liggen. Niet op haar mondje gevallen dus. Wanneer het echt nodig is kan ze wel serieus zijn. Ze houd van uitdagingen, vandaag dat ze zich voor het programma heeft opgegeven!
    Relatie op dit moment: Single.
    Werk/Studies: Ze is net klaar met haar studie voor de commerciële economie. Ze wil graag iets met mode doen maar weet nog niet wat. Het blad Vogue heeft haar een baan aangeboden maar ze heeft nog niets besloten.
    Hobby's: Ze houd ervan om creatief èn sportief bezig te zijn. Bij creatief hebben we het over dingen in elkaar frustelen, mode, muziek, zang en dansen. Bij sportief over Lacrosse, waar ze op kostschool in Engeland de captain was, en dingen zoals cardio.
    Extra's: -
    voorkeur voetballer:
    #1 Cesc Fabregas! :9~
    #2 Cristiano Ronaldo
    #3 Aaron Ramsey

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 12:59 ]


    No guts no glory.

    ~ Volledig naam:Núria Sofia Fuentes
    ~ Leeftijd:22 jaar
    ~ Nationalteit:Spaans
    ~ Uiterlijk+foto:Núria is een meisje met lang blond haar. Ze heeft mooie bruine ogen die de accentueert met mascara en oogpotlood. Door haar lange wimpers lijken haar ogen nog mooier. Núria heeft mooie zacht roze lippen waardoor ze een nog sprekender gezicht krijgt. Ze heeft een mooi slank lichaam met mooie lange benen. Het liefst draagt ze rokjes met een fleurig shirtje of jurkjes. Núria loopt het liefst op ballerina's of slippers.
    ~ Karakter:Núria is beslist geen stil meisje maar niet op een verkeerde manier. Ze helpt graag andere mensen, maar bemoeit zich niet met dingen die haar niks aan gaan. Ze staat niet graag vooraan of in de belangstelling. Doordat haar zusje vroeg gestorven is heeft ze wel geleerd om van het leven te genieten. Door dat is wel iets meer gaan nadenken over wat ze echt wil en staat ze nu een stuk vaster in haar schoenen. Ze kan slecht tegen mensen die schelden met een ziekte of iets anders.Ze is dan ook niet bang om hier iets van te zeggen. Verder is Núria zeker een leuke meid om vriendinnen mee te worden. Je zult niet snel ruzie met haar krijgen.
    ~ Relatie op dit moment:Geen. Núria heeft net een relatie van bijna 2 jaar achter de rug. Doordat haar vriend meerdere keren vreemd is gegaan heeft ze een beetje het vertrouwen verloren. Núria vind het nu vooral belangrijk eerst vertrouwen op te bouwen en dan verder kijken.
    ~ Werk/Studies:Op dit moment zit Núria in het laatste jaar van haar opleiden rechten en plichten. Núria wil graag advocate worden. Eerst wist ze het nooit zo goed, maar ze heeft toch de beslissing genomen om het onrecht in de wereld te bestrijden. ' S avonds werkt Núria in een snackbar om de hoek. Op die manier heeft ze wat extra geld.
    ~ Hobby's:Fotograveren. In haar vrije tijd vind je Núria vaak op het strand of op andere mooie plaatsen. Ze mag graag foto's maken en die thuis bewerken. Vroeger schilderde ze ook wel eens een foto over, maar daar heeft ze door haar opleiding geen tijd meer voor.
    ~ Extra's:Núria heeft op haar pols een klein diamantje zitten. Deze is voor haar overleden zusje. Ze had een erg goede band met haar zusje maar door leukemie heeft ze maar een paar jaar geleefd. Hier door heeft Núria het een tijdje erg moeilijk gehad maar vond toch de kracht om door te gaan.
    ~ voorkeur voetballer:
    1. Cesc Fàbregas
    2. Aaron Ramsey
    3. Yoann Gourcuff

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 13:52 ]


    ~

    invullen
    ~ Volledig naam: Larissa Maria DiaVara
    ~ Leeftijd: 19 Jaar.
    ~ Nationalteit: Italiaans
    ~ Uiterlijk+foto: Larissa is een mooi meisje met een natuurlijk en jong uiterlijk, ze heeft mooie groene ogen met een donkere rand. Haar haren zijn donkerbruin en best lang. Ze is 1.70 lang en heeft een slank figuur, ze houd het meest van de zomer omdat ze dan haar favoriete kledingkeuze aan kan doen, een hotpants met een oversized hemdje erboven. Voor de rest in de winter heeft ze altijd een sjaal om, dan is ze onafscheidelijk met die sjaal.
    ~ Karakter: Larissa is een lief meisje die goed contact kan maken met nieuwe mensen, ze is niet verlegen en al komt ze ergens waar ze niemand kent is dat niet voor lang. Haar vrienden zijn alles voor haar, iemand die hun wat doet kan de wind van voren verwachten, ze verteld ook altijd de waarheid, vooral omdat ze niet kan liegen. Als ze echt iets voor haar wilt houden ontwijkt ze alles wat haar in de verleiding kan brengen het te vertellen. Ze is altijd in voor iets nieuws, vandaar dat ze aan dit progamma meedoet, ze houd van spannende actie/avontuur dingen. Ze is alleen niet echt een voetbalfanaat en heeft nog wel is de slechte eigenschap om te vooroordelen.
    ~ Relatie op dit moment: Het is net uitgegaan met der vriend, die overigens heel jaloers was dus dat gaf de doorslag mee te doen aangezien ze met 12 jongens in een huis zou komen.
    ~ Werk/Studies: Net afgestudeert voor journalistiek, neemt een pauze voor ze echt begint met het zware leven.
    ~ Hobby's: Paardrijden en Dansen.
    ~ Extra's: Heeft een lippiercing, hij valt niet echt op het is een knopje net onder haar onderlip aan de rechterkant.
    ~ voorkeur voetballer: Kevin Mirallas -ik kende hem niet maar hys best hott ;3-
    2. Benny Felhaber
    3. Yoann Gourcuff
    hahahah ;]
    btw je mag me meer piercings geven hoor maar hou het wel eenn beetje normaal x']

    mwhahahhahahahah allemaal Cesc boven me x']
    Okee hope I get the rol ;3

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 15:35 ]


    Y'all been to Nashville?

    Splendour schreef:
    (...)
    Haha had gekunne maar ik verzin er vast wel wat op, naja keb al een idee (:

    Oehh.. als het NL elftal ermee te maken heeft, let me know.:Y)


    ars moriendi

    Oké iedereen wil Cesc hahahaa! Wil je even zeggen als iemand anders die krijgt? Dan kan ik er een andere naam neer zetten (nerd)


    No guts no glory.

    Espanya schreef:
    Oké iedereen wil Cesc hahahaa! Wil je even zeggen als iemand anders die krijgt? Dan kan ik er een andere naam neer zetten (nerd)

    Het is sowieso het beste om meerdere namen op te geven want ik kijk toch niet echt naar wie wie opgeeft maar het is meer om een idee te krijgen ^^


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Splendour schreef:
    (...)
    Het is sowieso het beste om meerdere namen op te geven want ik kijk toch niet echt naar wie wie opgeeft maar het is meer om een idee te krijgen ^^


    Oké, dan maak ik wel even een top 3 van die voetballers! Maar ik wil het liefste Cesc hahahaha :9~


    No guts no glory.

    Ik heb het erbij gezet! :Y)


    No guts no glory.

    Francesc schreef:
    Geen Nicklas Bendtner? :')

    Geen zin om nog een andere landgenoot bij hem te zoeken ^^


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    ~ Volledig naam: Shanice Rowen Ripoll
    ~ Leeftijd: 24
    ~ Nationalteit: half Afro-Amerikaans half zweeds
    ~ Uiterlijk+foto: Shanice is door haar bruine vader en blanke moeder getint en heeft groene ogen.Ze heeft donkerbruine haren dat nét boven haar bh bandje komt.Ze heeft gewone lippen en haar boven- en onder lip zijn van zelfde dikte.Ze is 1.69 en heeft maat 38 van schoenen.Ze heeft een normaal gewicht en geen 'prachtlijf' maar ook geen lelijk lijf,ze sport regelmatig en eet gezond.Maar ze verklapt ook dat roken haar dun houdt.
    ~ Karakter: Shanice is een pittige tante,dat weet wat ze wel en absoluut niét wilt.Ze gaat haar eigen gang en houdt niet snel rekening met andere.Dat zorgt er voor dat ze erg verwaand uitziet.Maar dat is ook weer niet waar,ze is een typ dat eerst iets doet dan eerst nadenkt.Ze kan aardig zijn als je dat ook tegen haar bent,ze kan behulpzaam en lief zijn als jij ook respect voor haar toont.Het is geven en nemen,Shanice geeft mensen wel vaak een tweede kans(of derde of vierde) want ze ziet wel vaak het beste in mensen want ze weet dat zij zelf ook niet perfect is.Ze houdt niet van veranderingen en blijft liever bij het oude en kan niet goed afscheid nemen van dingen (al gaat het om een oude koekenpan).Ze bijt altijd goed van zich af als haar iets niet aanstaat maar dat zorgt vaak ook voor (onbedoelde) ruzie's.En Shanice wilt namelijk áltijd winnen,dus ook bij een ruzie en ze vindt ook dat ze altijd gelijk heeft.Ze ziet namelijk niet goed in wat ze fout doet en legt zichzelf niet snel neer bij iets.Haar vader is precies zo,hij is een man dat voor zichzelf op komt altijd gelijk wilt hebben en soms stront vervelend is.Maar hij heeft een hart van goud en doet alles om zijn gezin gelukkig te maken.Ondanks Shanice geen gezin heeft,doet ze wel alles voor haar familie en vrienden.Want zonder hun zou ze echt niet kunnen.Maar één van haar beste eigenschappen is dat ze erg moedig is en dat ze overal voor op staat.Ze zou er alles aan doen om te kunnen overleven of iemand te helpen in nood.Shanice heeft ballen en die toont ze graag aan de buiten wereld!
    ~ Relatie op dit moment: Heeft pas een relatie achter de rug.Het was meer een open relatie.Ze mochten dus ook seks met andere hebben,Hoewel Shanice nooit vreemd zou gaan heeft ze zich bij de keus van haar vriend neergelegt(om een open relatie te hebben).Gelijk had haar vriend al 3 seksmaatjes en dat vondt Shanice fataal en maakte het uit.
    ~ Werk/Studies: Werkt aan haar familie bedrijf.Het is een grote ruimte midden in het winkelcentrum.Het is oorspronkelijk een spa,maar er is ook een beauty shop.Shanice staat samen met haar moeder in de winkel,voor verkoop maar is soms ook te vinden bij de spa waar ze gezicht's behandelingen doet.
    ~ Hobby's: Zwemmen,lezen,Uitgaan,Shoppen,Naar de bios,zonnen en jongens spotten met vriendinnen
    ~ Extra's: Shanice is een echte ketting roker,Ze heeft overal een sigaret bij nodig en kan ook geen dag zonder roken.Haar ouders hadden het liever niet,maar omdat ze zelf ook roken en Shanice volwassen is hebben ze zich er bij neer gelegt.Verder heeft ze ook een tijdje geblowt maar dat heeft ze nog nooit tegen iemand verteld.Wel is ze een keertje opgepakt wegens diefstal en moest toen een straf uitzitten van twee weken.
    ~ voorkeur voetballer: 1.Cristiano Ronaldo
    2.Fernando Torres
    3.Aaron Ramsey

    wel leuk idee, i love soccer(players):9~

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 15:08 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ~ Volledig naam: Lisa Homes
    ~ Leeftijd: 20
    ~ Nationalteit: Engels / kwart Frans
    ~ Uiterlijk+foto: Lisa
    Ze is een erg mooi meisje en doet hierdoor ook modellen werk. Ze heeft een dieprode haarkleur wat ze geerft heeft van haar moeder. Ze is heel tenger en lang. Ze draagt vaak nonchalante bloesjes maar is erg vrouwelijk gekleed. Lisa gaat altijd erg naturel over straat, alleen slechts een mascaraatje en wat lipgloss. Ze heeft superrechte tanden en een klein mondje. Haar lippen zijn vrij dik. Ze heeft een moeder vlek onder haar mond.
    ~ Karakter: Lisa is heel lief en verlegen. Ze zal dan ook nooit snel vrienden maken. Ze kan erg giechelig zijn maar dit kan ook zijn uit frustratie of zenuwen. Ze is een beetje in zichzelf getrokken. Als ze je lang kent is ze heel trouw en wil ze je altijd helpen. Ook is ze dan heel vrolijk.
    ~ Relatie op dit moment: Nee. Ze heeft alleen nog maar 2 relaties gehad. Die waren erg lang. Eentje was uit gegaan omdat de jongen haar sloeg en de andere omdat ze gewoon niet meer verliefd waren.
    ~ Werk/studies: Ze wil medicijnen gaan studeren, maar eerst wil ze een grote reis maken. Daarvoor spaart ze met haar bijbaantje 'bedienster bij een indonesisch restaurant' en haar modellenwerk.
    ~ Hobby's: Klassiek ballet, modellen werk, bloemen kopen, fotograferen.
    ~ Extra's: Ze heeft als tic dat ze altijd in haar haar begint te friemelen wanneer ze zich ongemakkelijk voelt.
    ~ voorkeur voetballer: Aaron Ramsey

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 13:19 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik zoek nog wat extremere figuren ^^
    - extreme nerds
    - Gothics en andere alternatieve mensen
    - vreemde 'loners' die zich alleen op het overleven concentreren

    van die soort dingen, in zo'n programma's zitten altijd vreemde, andere mensen ;d


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Splendour schreef:
    (...)
    Geen zin om nog een andere landgenoot bij hem te zoeken ^^


    Simon Kjaer is ook deens haha!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Splendour schreef:
    ik zoek nog wat extremere figuren ^^
    - extreme nerds
    - Gothics en andere alternatieve mensen
    - vreemde 'loners' die zich alleen op het overleven concentreren

    van die soort dingen, in zo'n programma's zitten altijd vreemde, andere mensen ;d


    Ik zal een extreme nerd invullen dat vind ik leuk!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.