• Heb ik een nieuwe story! (: Dus kijk maar of je het leuk vind en tell me 'bout it x'D

    Fall into your sunlight

    ‘Yesterday I died, tomorrow’s bleeding.’


    “Het is tijd”, fluisterde Hij zacht, terwijl er een aantal koude rillingen van opwinding over mijn rug slopen. Al die jaren had ik naar dit moment gesmacht, al die jaren had ik geduldig gewacht op Zijn teken en nu was het dan éindelijk zover. Vandaag zou ik, Rue Ellis Sharpe, naar Hogwarts gaan om daar Harry Potter met mijn Glamorganabloed te verleiden en zijn vertrouwen te winnen, waarna ik hem - als de tijd daar was - in hoogsteigen persoon en vervuld van puur genoegen aan mijn Meester zou uitleveren. En dan zou ik eindelijk de erkenning krijgen die ik verdiende, dan zou ik eindelijk tot Zijn rechterhand en meest begaafde Dooddoenster ooit benoemd worden. Voor altijd. Voor eeuwig. Er was echter één ding waarmee ik geen rekening had gehouden: het bestaan van Ronald Billius Weasley.

    ‘Fall into your sunlight.’



    Klik.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 23:57 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haha ik verveel me nu niet, maar ik neem wel een abo. ;3


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    Haha ik verveel me nu niet, maar ik neem wel een abo. ;3


    Jeuj, danku :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Héééé, Trading Yesterday ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Who are you and what have you done with Marvellous? (cat)
    En omg, Trading Yesterday met mijn favoriete liedje <3
    Ik ga lezen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Who are you and what have you done with Marvellous? (cat)
    En omg, Trading Yesterday met mijn favoriete liedje <3
    Ik ga lezen :Y)


    Marvellous is dead and I took her place, mwuhaha (cat)

    Ja, dat liedje is awesome ^^ En dank je (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Haha, omg, die proloog heeft op een tabblad '0.0' als naam ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Haha, omg, die proloog heeft op een tabblad '0.0' als naam ='D


    Haha, oh ja, zo had ik het nog niets eens gezien. Wat ben ik toch weer slim (krul)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 0:14 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle