• Ik was vanavond in de chiro en daar hebben twee goede vriendinnen van mij verteld dat ze lesbisch zijn.
    De ene vroeg of we ons nooit afvroegen waarom ze nog nooit een vriendje heeft gehad. En toen zei ze dus dat ze op meisjes valt.
    En de andere heeft verteld dat ze al 5 maanden een relatie heeft met een meisje dat ik ook ken.
    En wauw, dat was eventjes shock, omdat het totaal onverwacht is. Maar damn, ik ben zo trots op hen omdat ze het gewoon verteld hebben tegen een groep van 7 personen. En nu heb ik echt héél veel respect voor hen en dat wou ik even laten weten :Y)

    Iemand ooit hetzelfde meegemaakt? En hoe reageerde jij daarop? (:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 23:15 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Uhu, 1 van mijn vriendinnen valt ook op meisjes, zij vertelde het ook gewoon zo tegen een grote groep, dus inderdaad, respect voor zulke mensen :')

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 23:05 ]

    Owja, indd echt Respect !,
    Ehm, een meisje uit mijn klas vertelde ook dat ze bi was.
    Ik dacht gwn oké xd, ik was niet echt geshockt ofzo ;x
    Ze zei het aan het begin van het jaar, dus toen kende ik haar nog niet echt.

    Ja, een van mijn vriendinnen kwam me ooit eens de liefde verklaren. Het verklaarde wel waarom ze de hele aan me zat (niet echt superbad ofzo) Nou ben ik niet snel onder de indruk van dat soort dingen, dus heb ik haar verteld dat ik gewoon hetero ben :'D

    Maar ik heb er wel respect voor! Ik snap niet waarom mensen ze soms uitschelden... Viel me gewoon op :Y)


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Dat vind ikk inderdaad goed van ze! En ook lief van jou dat je gewoon normaal reageert, dat is voor anderen nog steeds moeilijk.. :')


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wherewithal schreef:
    Dat vind ikk inderdaad goed van ze! En ook lief van jou dat je gewoon normaal reageert, dat is voor anderen nog steeds moeilijk.. :')

    Ja wel, ik snap niet waarom ik me anders zou moeten gedragen? Ik ken ze al mijn hele leven en tja, nu weet ik gewoon dat ze op meisjes vallen. Voor mij is er niets veranderd.. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dat is inderdaad heel knap! Ik heb een vriend die heeft verteld dat ie homo is, wat eigenlijk helemaal niet als een verrassing kwam. Want aan zijn gedrag en stem kan je het duidelijk horen. Maar vond het wel knap dat ie het zei (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat vind ik echt heel knap van ze!
    Ik zou willen dat meer mensen het kunnen vertellen, want volgens mij zijn er toch heel wat mensen die er mee rond lopen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.