• Heey lieve mensen,

    Ik heb twee rolletjes nodig voor mijn verhaal 'Adopted' Ik heb een overleden vader en een overleden moeder nodig. Ze waren beide Death Eaters (Dooddoeners) dus hou dat aub in jullie achterhoofd! (: Oh ja, als jullie dit gelezen hebben of jullie hebben iets ingezonden, willen jullie dan zo lief zijn om mijn verhaaltje te lezen en/of die groene knop aan te randen / een reactie te plaatsen (flower) jullie mogen altijd een abo nemen ook, ik zal jullie zeer dankbaar zijn! (A)

    Read: http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/

    Naam moeder: Amia (tweede naam en achternaam moet nog worden ingevuld!)
    Afdeling:
    Leeftijd:
    karakter
    Wand (Staf):
    uiterlijk + foto:
    Huisdier:
    Patronus:
    extra eigenschappen:

    Naam vader: achternaam moet McKnight zijn! Voornaam en tweede naam moeten nog worden ingevuld!
    Afdeling:
    Leeftijd:
    karakter
    Wand (Staf):
    uiterlijk + foto:
    Huisdier:
    Patronus:
    extra eigenschappen:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Naam moeder: Amia Sopfia Morgäne (morgeene)
    Afdeling:slytherin
    Leeftijd: 39 jaar
    karakter: hele lieve en aantrekkelijke vrouw, heel soms sluw, maar dat is om een rede. ze is goed met vrienden maken, en omgaan met mensen.
    Wand (Staf):22,5 cm- kern: eenhoornbloed en het hout is van een buikwilg.
    uiterlijk + foto:een aantrekkelijke vrouw, lang bruin haar met een lichte slag erin, slank figuur en volle lippen. ze heeft fel-groene ogen, en een licht getinte huid.
    Huisdier: uil en een kat
    Patronus: Leeuwin
    extra eigenschappen: (kan eer geen bedenken xD)


    The best thing you can do: Be yourself!! <3

    P.s. Laat please weten of ik een rol heb!!;)
    dankje (H)


    The best thing you can do: Be yourself!! <3

    Naam moeder: Amia Lola Gefeen
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 16
    karakter: Bitcherig, sluw kan iedereen krijgen, is erg gesteld op haar vriendinnen. Ze kan ook heel aardig zijn, tegen haar vriendinnen of op een 'zwak' moment
    Wand (Staf): Ivoorkleurig met een zilveren draad eromheen met een kern van slangenhuid
    uiterlijk + foto:Klik
    Ze is beeldschoon, perfect figuur en pakt iedereen in met haar looks.

    Huisdier: Grote wurgslang die alleen haar gehoorzaamd...
    Patronus: Arend
    extra eigenschappen: Is very rich maar haar ouders zijn er nooit voor haar en kopen haar af met kleding en schoenen en sieraden enzo... Ze is een echte fashionista! Toch knaagt het feit dat hara ouders altijd werken...

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 maart 2011 - 20:33 ]


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Naam vader: Alexander morgan McKnight
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 30? en anders 17
    karakter: Sluw en Bot, houd niet van tegenspraak en Haat Dreuzels en alles wat er mee te maken heeft. hij houd wel erg veel van zijn vrouw (en kinderen?)
    Wand (Staf): Donker bruin met Gif van een slang en Bloed van de berg draak
    uiterlijk + foto: Alexander Alexander heeft donkerbruin tot zwart haar, met opvallende Blauwe ogen. hij houd erg van Blouses (hoe je het ook schrijft)
    Huisdier: een Fenix
    Patronus: een draak
    extra eigenschappen: hij is erg rijk, ze wonen in een grote Villa. hij houd er totaal niet van zijn geld uit te geven


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt