• ik heb toestemming gekregen
    er mogen in totaal 15 deelnemers meedoen en ik heb 1 extra jury nodig^.^
    als je wint dan adverteer ik voor je story, zet het op mijn profiel, en stuur het naar vrienden.

    jury's:
    .Lucretia
    .Dreft
    deelnemers:
    .Guapa=
    ---7,3

    .SoulEater=
    --8

    .Grizzly=
    --7

    .Belieburx=
    --doet niet meer mee

    .NotSoMySelf=
    --7

    .Tiame=
    ----7,5
    .Carousel=

    .Saltwater=
    ---8,5

    .LSquarepants=
    --- 7,3 (ik kan foto niet plaatsen)

    .Devilicious=
    --8+

    .Fellatio=
    ---7,5
    .BanZai=
    ---7,3

    .ENEEKE=
    --1 (niks ingelevert)

    .Remington=
    -- 8-

    .Qlimax
    --7

    . Misfits
    -- 7.2





    INSCHRIJVING GESLOTEN!!!

    eerste opdracht: je moet iets tekenen(op de computer of op papier) waar je om geeft bijv:je hond of een voorwerp het mag alles zijn
    als het maar een betekenis heeft



    op 21 maart is de inlever datum, je kan
    uitstel krijgen ALS je een goede rede hebt-.-

    als je niet inlevert word je niet gediscwaliceerd maar krijg je een 1

    opdracht 2!: maak een tekening waar de voorwerpen: je liefelingsdier, een emmer en een tas
    je moet de kleuren: paars, wit, zwart en groen gebruiken.
    het liefst allemaal maar als het niet lukt dan niet.
    inleverdatum: 6 april exstra lang omdat de meesten het niet lukten in 1 week

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 9:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 maart 2011 - 16:01 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Goed gevonden! (: Hebben we teminste bewijs.
    En ik had nog freaking lang aan die tekening gewerkt ;l
    Van 11 uur 's ochtends tot half 4 's middags ofzo.
    En dan boem. Wordt ik gedoopt tot een of ander kind
    dat andermans werkt steelt en blablabla..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Goed gevonden! (: Hebben we teminste bewijs.
    En ik had nog freaking lang aan die tekening gewerkt ;l
    Van 11 uur 's ochtends tot half 4 's middags ofzo.
    En dan boem. Wordt ik gedoopt tot een of ander kind
    dat andermans werkt steelt en blablabla..



    and thats another reason that i'm QUIT [of hoe je et ook schrijf]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SoulEater schreef:
    Goed gevonden! (: Hebben we teminste bewijs.
    En ik had nog freaking lang aan die tekening gewerkt ;l
    Van 11 uur 's ochtends tot half 4 's middags ofzo.
    En dan boem. Wordt ik gedoopt tot een of ander kind
    dat andermans werkt steelt en blablabla..


    het gaat niet om bewijs. Ik kan alleen niet goed tegen onrechtmatig gedoe wat hier nu aan de hand is want het is kinderachtig. Mijn zusje wilde meedoen op dit account, heeft 2 tekeningen gemaakt, een van jack sparrow, een van disney prinsessen, ze had nog niets ingestuurd omdat ze niet kon kiezen (passie voor piraten, en ze wil later voor disney gaan werken, don't ask -_-') maar nu gauw de opdracht veranderd is kan ze dus geen van beide insturen omdat ze ook nagetekend zijn...

    Ja, daarom. Ik kan daar ook niet tegen. :l
    Maar bewijs is wel handig, nu kan ze teminste niet zeiken van;
    'Oooewh, het stond er niet' blablabla.
    Sommigen doen dat en dat is zeer irritant. >3<

    En zielig voor je zusje Ö Dat is echt kut..
    Je best doen en dan niet kunnen joinen :l

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 21:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naar mijn mening kan dit gewoon niet, het is lullig, en je komt zelf niet geloofwaardig over door je wedstrijd nu al zo te verknallen. Of geef de opdracht DUIDELIJK door, of stel iedereen op de hoogte dat je hem hebt veranderd, maar niet dit stiekeme achterbakse gedoe, want zoals je ziet kom je er toch niet mee weg, en mensen dan gaan diskwalificeren omdat ze doen wat jij ze vroeg... tja, dat is jouw probleem? niet die van de 15 mensen die zich netjes aan de nateken opdracht hebben gehouden. Maar dit kun je gewoon niet maken, niet echt sociaal.

    SoulEater schreef:
    Ja, daarom. Ik kan daar ook niet tegen. :l
    Maar bewijs is wel handig, nu kan ze teminste niet zeiken van;
    'Oooewh, het stond er niet' blablabla.
    Sommigen doen dat en dat is zeer irritant. >3<

    En zielig voor je zusje Ö Dat is echt kut..
    Je best doen en dan niet kunnen joinen :l


    njah, ze heeft nu tenminste twee dingen getekend die ze nog niet eerder had gedaan, dus t staat wel weer leuk in dr tekenboek xD maar leuk vind ze het niet nee. Is gewoon jammer, voor de hele wedstrijd.

    Remington schreef:
    Naar mijn mening kan dit gewoon niet, het is lullig, en je komt zelf niet geloofwaardig over door je wedstrijd nu al zo te verknallen. Of geef de opdracht DUIDELIJK door, of stel iedereen op de hoogte dat je hem hebt veranderd, maar niet dit stiekeme achterbakse gedoe, want zoals je ziet kom je er toch niet mee weg, en mensen dan gaan diskwalificeren omdat ze doen wat jij ze vroeg... tja, dat is jouw probleem? niet die van de 15 mensen die zich netjes aan de nateken opdracht hebben gehouden. Maar dit kun je gewoon niet maken, niet echt sociaal.



    Ik sluit me aan bij jouw mening

    & mag ik die tekeningen van je zusje zien ? :$

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 21:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)


    Ik sluit me aan bij jouw mening

    & mag ik die tekeningen van je zusje zien ? :$


    haha, ik zal ze even in mijn fotoboek zetten, als ze het nog wil xD

    de disney tekening had ze nagemaakt van een tekening op deviantart
    de jack sparrow tekening komt van een foto.
    Links staan in volgende post.

    Ow ben nieuwsgierig ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ook (: Deviantart = geweldig <3
    Staan ook véél goede tuts.
    Maarja, die zou je niet mogen gebruiken voor je tekening
    want dat is natekenen blablabla.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Omg ze is goed ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Omg ze is goed ;D


    ja... maar ze wil dus ook niet meer mee doen als het zo gaat... gezien de eerste 2 tekeningen voor de wedstrijd waren en nagetekend zijn xD

    de derde heb ik zelf gepost, weet ze niets van, maar dat is de enige die ze met enigszins fantasie heeft bedacht naar aanleiding van haar verzorgpony...

    Remington schreef:
    (...)

    ja... maar ze wil dus ook niet meer mee doen als het zo gaat... gezien de eerste 2 tekeningen voor de wedstrijd waren en nagetekend zijn xD

    de derde heb ik zelf gepost, weet ze niets van, maar dat is de enige die ze met enigszins fantasie heeft bedacht naar aanleiding van haar verzorgpony...


    Ghehe ik ben al gekapt doordat et zo gaat ;P maar ik vind dr echt goed ;D dievoeten van dr paard al helemaal ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Remington schreef:
    De disney tekening VS. Origineel
    Jack sparrow tekening VS. Origineel

    Dan zou dit de inzending moeten worden ofzo, gezien paarden óók veel voor haar betekenen


    Respect voor die tekeningen, vooral die disney.
    Met meerdere personen op 1 tekening is het heel moeilijk
    om de anatomie goed te houden.. En dat heeft ze goed gedaan 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.