• ik heb toestemming gekregen
    er mogen in totaal 15 deelnemers meedoen en ik heb 1 extra jury nodig^.^
    als je wint dan adverteer ik voor je story, zet het op mijn profiel, en stuur het naar vrienden.

    jury's:
    .Lucretia
    .Dreft
    deelnemers:
    .Guapa=
    ---7,3

    .SoulEater=
    --8

    .Grizzly=
    --7

    .Belieburx=
    --doet niet meer mee

    .NotSoMySelf=
    --7

    .Tiame=
    ----7,5
    .Carousel=

    .Saltwater=
    ---8,5

    .LSquarepants=
    --- 7,3 (ik kan foto niet plaatsen)

    .Devilicious=
    --8+

    .Fellatio=
    ---7,5
    .BanZai=
    ---7,3

    .ENEEKE=
    --1 (niks ingelevert)

    .Remington=
    -- 8-

    .Qlimax
    --7

    . Misfits
    -- 7.2





    INSCHRIJVING GESLOTEN!!!

    eerste opdracht: je moet iets tekenen(op de computer of op papier) waar je om geeft bijv:je hond of een voorwerp het mag alles zijn
    als het maar een betekenis heeft



    op 21 maart is de inlever datum, je kan
    uitstel krijgen ALS je een goede rede hebt-.-

    als je niet inlevert word je niet gediscwaliceerd maar krijg je een 1

    opdracht 2!: maak een tekening waar de voorwerpen: je liefelingsdier, een emmer en een tas
    je moet de kleuren: paars, wit, zwart en groen gebruiken.
    het liefst allemaal maar als het niet lukt dan niet.
    inleverdatum: 6 april exstra lang omdat de meesten het niet lukten in 1 week

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 9:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 maart 2011 - 16:01 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    SoulEater schreef:
    het stond serieus in de opdracht.
    Anyway. Het doet er niet toe.
    Ik heb geleerd door na te tekenen en geef
    er dan een eigen draai aan, wat is daar mis mee
    als ik creditr geef? like wtf
    waarom doe je er zo achterlijk over?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Kunnen we nu gezellig veder met de wedstrijd zonder al dat gezeik!

    Mijn mening: SoulEater heeft er een eigen draai aan gegeven vindt ik goed genoeg om haar te laten mee doen. En sommige mensen kunnen heel goed na tekenen!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    2D schreef:
    (...)

    Overtrekken is met een papiertje eronder, natekenen is zonder papiertje. (:


    Zo heey dat je dat weet. Dus beschuldig iemand niet gelijk van overtrekken -.- je hebt geen enkel bewijs of et na getekend is of overgetrokken -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lucretia schreef:
    (...)waarom doe je er zo achterlijk over?


    Omdat je metgeen diskalificeerd --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry Lucretia maar ik kap ermee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    2D schreef:
    (...)

    Oh dus als jij minstens 15 uren aan een tekening hebt gewerkt en iemand anders tekent het na maar dan gewoon met joun credit en zegt dat het van hem/haar is, vind jij dat dan leuk? en face it, het mag gewoon niet.


    Ik zou 't niet erg vinden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Ik zou 't niet erg vinden.

    Ik ook niet . mijn neopets wedstrijd(die helaas een beetje dood is) word ook alles nagetekend. Daar mochten er zelf bepaalde hulp dingen er bij! daar mocht iedereen een eigen draai aan geven


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SoulEater schreef:
    (...)

    Ik zou 't niet erg vinden.


    Dat zeg je nu, omdat je niet weet hoe het is om vet lang voor zoiets te moeten hebben gewerkt. :/

    Maarja gelukkig zijn er nog andere tekening die niet overgetrokken zijn. :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    NotSoMySelf schreef:
    (...)
    Ik ook niet . mijn neopets wedstrijd(die helaas een beetje dood is) word ook alles nagetekend. Daar mochten er zelf bepaalde hulp dingen er bij! daar mocht iedereen een eigen draai aan geven


    Ga je daar trouwens nog mee verder? :$ kwil heeeeeel graag er mee verde r;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    2D schreef:
    (...)

    Dat zeg je nu, omdat je niet weet hoe het is om vet lang voor zoiets te moeten hebben gewerkt. :/

    Maarja gelukkig zijn er nog andere tekening die niet overgetrokken zijn. :'D



    Oke kap eens met dat overtrekken.. Je weet niet of et overgetrokken is. Het kan ook na getekend zijn dus trek niet gelijk conclussies


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ga je daar trouwens nog mee verder? :$ kwil heeeeeel graag er mee verde r;D

    Me too maar ik loop soort van vast! Maar ik zit ook te wachten tot andere veder gaan met tekenen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NotSoMySelf schreef:
    (...)
    Me too maar ik loop soort van vast! Maar ik zit ook te wachten tot andere veder gaan met tekenen :3


    Denk dat je dan ff een pb ofzow moet sturen (: en nou hou ik hier over op XD we gaan nogal off xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Sorry Lucretia maar ik kap ermee.
    geeft niks maar waarom stop je omdat ik iemand diskwaliceer?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Lucretia schreef:
    (...)geeft niks maar waarom stop je omdat ik iemand diskwaliceer?


    Nou ik word hier helemaal zat van, ik ben nog nergens mee begonnen en krijg nou al een pb met gezeik dat ik niet mag overtrekken o-O terwijl ik dat nog geen een svan plan was.. maar na tekenen. dat wel.
    Maar nu ik wist dat dat niet mocht ging ik iets anders zoeken & dan denkt 2D weer gelijk dat ik een ander plaatje ga zoeken om over te trekken :S


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Nou ik word hier helemaal zat van, ik ben nog nergens mee begonnen en krijg nou al een pb met gezeik dat ik niet mag overtrekken o-O terwijl ik dat nog geen een svan plan was.. maar na tekenen. dat wel.
    Maar nu ik wist dat dat niet mocht ging ik iets anders zoeken & dan denkt 2D weer gelijk dat ik een ander plaatje ga zoeken om over te trekken :S

    Tje wat kan 2D zeiken zeg >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor