• Ik was op Tumblr en Weheartit aan het rondkijken voor Harry Potter / Hogwarts plaatjes, en telkens kwam ik dit plaatje tegen.

    En ik heb echt het gevoel dat ik midden in de bioscoop keihard ga janken, van begin tot einde :') I feel ashamed.

    Wie gaat er nog meer huilen, zodat ik niet de enige ben? :x

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik was er net over! bedankt...; was ff vergeten dat die laatste twee ook sterven... ALSOF FRED ALLEEN NIET GENOEG WAS!!!! en Voldie gaat ook dood. ...snif.


    Echte hè? Ik heb al die doden net verdrongen, kómen ze weer met die film! x)
    Ik weet niet of ik ga janken. Dat ligt aan mij compagnie (:


    Felix

    Ik ga ook echt kei hard huilen, vooral als Sneep, Fred en Lupos&Tops sterven. En op het einde, ik heb zo het gevoel dat iedereen stil zal zijn. Gewoon omdat het voorbij is, nouja... Harry Potter is nooit voorbij. Maar er komen geen films meer. ;x

    Het is al lang geleden dat ik heb gehuild bij een film, dus ik hoop dat vol te houden. ;'D
    Maar bij het zien van dit plaatje... wordt dat heel moeilijk. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    + dat plaatje is mijn achtergrond van mijn bureaublad, op de pc.

    Ik moest al janken toen de vorige 2 minuten bezig was, wat denk je dan ?(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Echo schreef:
    Nee, ik niet. Ik heb gehuild over het boek, ik ben er ondertussen wel al overheen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ga zeker huilen.
    Maar ik huil bij bijna elke film ;x.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga ook echt huilen!
    Vooral als Fred dood gaat! =(


    They were never in fact homeless

    Hagrid schreef:
    (...)
    Wie dan? :'D

    Ik ga echt keihard janken bij Fred, Tops en Lupos, serieus haha. Ik ga echt zakdoekjes meenemen :')


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Och ja, zeker weten, al die mensen die doodgaan! Vooral Fred. Ik vond de boeken al zo erg, maar als je het dan visueel ziet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik weet niet of ik ga huilen. Bij het boek had ik wel tranen in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 19:24 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    bleih , ik wil niet dat de potter serie gedaan is, om die reden zou ik dan nog eens extra huilen ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik denk dat ik helemaal hysterisch wordt als Snape doodgaat. D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Innocences schreef:
    Ik ga zo hard janken hé, wil je niet weten!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga sws huilen omdat die film het einde is.. ik wil niet dat HP afgelopen is D:


    -