• Ik heb dus de sims 2, appartementsleven, maar het lukt me niet om zelf een appartement te maken. Het gebouw enzo is geen probleem, maar hoe moet je er dan voor zorgen dat het gezien wordt als een appartement? Want ik vind geen zo'n gemeenschappelijke brievenbus en weet niet hoe je het als appartement kan laten 'registreren'...
    Dus, moest iemand me kunnen helpen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen idee, sorry. *Gaat nu zelf ook sims spelen, lol*

    Dat kan toch alleen in de buurt van 'appartementsleven'zelf? dus niet in droomzicht ofzo, ( je snapt me wel ) En als je daar dan bent, bij appartements leven dan kun je met van die grote groene vlakken bepalen hoe groot het grond enzo moet zijn, en dan als je keuze gemaakt hebt kun je aanvinken wat voor een huis het moet worden. Ik hoop dat je me een beetje begrijpt, want kan het niet goed uitleggen. Maar dan moet je dus aanvinken : Appartement ofzo?

    Succes n_n


    Sometimes it's best not to care.

    *zelf weet ik het niet*
    maar mijn BFF is een echte Sims kenner ik weet niet of zij die ook heeft gehad maar ze heet op het Spel Chubby.

    misschien kan je het haar vragen.
    ze is op het moment niet OP msn maar afwezig maar als ze online komt vraag ik wel of ze je berichtje kan antwoorden :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Paradox schreef:
    Dat kan toch alleen in de buurt van 'appartementsleven'zelf? dus niet in droomzicht ofzo, ( je snapt me wel ) En als je daar dan bent, bij appartements leven dan kun je met van die grote groene vlakken bepalen hoe groot het grond enzo moet zijn, en dan als je keuze gemaakt hebt kun je aanvinken wat voor een huis het moet worden. Ik hoop dat je me een beetje begrijpt, want kan het niet goed uitleggen. Maar dan moet je dus aanvinken : Appartement ofzo?

    Succes n_n

    Ik snap wat je bedoelt ja! Ik zal het eens gaan proberen (;

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 16:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    geen idee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik snap wat je bedoelt ja! Ik zal het eens gaan proberen (;

    Hmm, het lukt dus niet..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Moet je dat niet met een code/cheat doen? Als het goed is staat het in het boekje dat je erbij hebt gekregen.
    als het illigaal gedownload is, moet je het even googlen :')


    As travars

    Kan volgens mij niet. Of je moet een appartementsgebouw neerzetten, slopen en dan verbouwen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik deed dat altijd met een cheat... changeNeighbourObject ofzo.. weet niet meer precies


    Life is hard and then we die

    KingJonghyun schreef:
    Kan volgens mij niet. Of je moet een appartementsgebouw neerzetten, slopen en dan verbouwen.

    Dat gaat dus niet.. Ik heb al geprobeerd een bestaand appartement te verbouwen, maar ik kan geen muren bijplaatsen enzo..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Andvari schreef:
    Moet je dat niet met een code/cheat doen? Als het goed is staat het in het boekje dat je erbij hebt gekregen.
    als het illigaal gedownload is, moet je het even googlen :')

    Hmm, ik vind het dus niet in het boekje :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Staat het niet op de Sims website?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hmm, ik vind het dus niet in het boekje :')


    changelotzoning [residential | community | apartmentbase] Before rezoning a lot using this cheat, make sure there are no Sims currently living in the lot. To use this cheat, enter the lot that you would like

    dus: ctrl + shift + c en dan changelotzoning apartmenbase denk ik? :')

    Toen ik Op Reis had stond gewoon in het boekje hoe je het in een vakantie oord kan veranderen :/ maar het zal wel anders zijn bij apartementsleven?


    As travars

    Jaaa! Wat Andvari zegt ^^


    Life is hard and then we die

    Andvari schreef:
    (...)

    changelotzoning [residential | community | apartmentbase] Before rezoning a lot using this cheat, make sure there are no Sims currently living in the lot. To use this cheat, enter the lot that you would like

    dus: ctrl + shift + c en dan changelotzoning apartmenbase denk ik? :')

    Toen ik Op Reis had stond gewoon in het boekje hoe je het in een vakantie oord kan veranderen :/ maar het zal wel anders zijn bij apartementsleven?

    Oeh, super! Dus in feite kan ik daardoor een volledig gebouw afbreken en een nieuw bouwen? Of gaat dat niet?
    Ik weet het niet, ik vond het niet in het boekje, maar ik zal nog eens zoeken nu..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right