• Mn vader ging mn zusje douchen (gehandicapt) en hij ging even naar zolder een handoek halen roept mn zusje ineens AU AU AU IK VERBRAND dus ik ren naar de badkamer zo van omg mn zusje staat onder de hete douche ofzo, blijkt het dat ze er zon 1 meter naast zat en dr teen in lauw water heeft gehouden. ZO dat doet pijn ._. not.

    Hebben jullie ook wel eens iets meegemaakt van dat iemand zo deed en jij helemaal in paniek was en dat het dus eigenlijk niks was? buh.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Oh yeah mn pantoffels zijn doorweerkt .-.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Yep, mijn broertje een keer, hij schreeuwde moord en brand, helemaal hysterisch, dus ik in paniek naar z'n kamer rennen, wat was er aan de hand? Z'n CD-speler deed het niet meer.


    Alis volat propriis.

    Scandinavia schreef:
    Yep, mijn broertje een keer, hij schreeuwde moord en brand, helemaal hysterisch, dus ik in paniek naar z'n kamer rennen, wat was er aan de hand? Z'n CD-speler deed het niet meer.


    TROLOLOL arme jij xD

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 18:42 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Was m'n zusje aan het gillen voor de lol en ik helemaal heel snel naar haar toe rennen, was er dus niks.. -.-


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mijn broertje ging gillen en schreeuwen en ik helemaal in paniek naar zijn kamer rennen, het klonk zo echt, bleek dat hij met een vriendje een 'lachen om homevideo' aan het maken was..

    Grom.(cat)


    Me so good.

    Ja me zus zat brand teroepen dus ik vlug naar beneden lopen en kijk ik zo om heen en zei ze 'Er is brand op tv' en ik zo kwaad naar boven lopen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Whaha dat met die homevideos en brand op tv slaan alles. (nerd)
    We zouden wel een aanstellerige broertjes/zusjes complicatie (whatever) kunnen maken. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ik zat thuis aan tafel,
    en mijn moeder zei ineens "nee!!!" en op zo'n toon dat het leek alsof de wereld verging
    ik ging er naar toe:
    "ik ben vergeten melk te halen in de winkel!"

    ianthomas4ev schreef:
    ik zat thuis aan tafel,
    en mijn moeder zei ineens "nee!!!" en op zo'n toon dat het leek alsof de wereld verging
    ik ging er naar toe:
    "ik ben vergeten melk te halen in de winkel!"


    Whaha wat een ramp. (nerd)


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    eigenlijk niet. Ik werd wel vandaag op school opeens van achteren vast gepakt toen ik een twix uit de automaat wou halen. Ik dacht dat het zo'n persoon was uit saw ofzo, en mijn 5 cent viel op de grond (ramp joh) en ik gilde kei, kei hard. Blijkt het een vriend te zijn XD.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn broertje helemaal in paniek, huilend naar binnen rennen - ondertussen hield ie zen arm vast-
    Ik ren zo snel naar m toe,.. " ik heb een splinter"
    buhh >.<

    nja da gebeurt dagelijks heb namelijk 2 broertjes en 1 zusje van allemaal onder de 7 -.-


    Only those who listen can hear

    Niet echt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha. x']
    Ik zag eens uit mijn raam mijn zusje buiten zitten, en opeens rende ze huilend en schreeuwend naar de keuken. Bleek dat er een mier liep.. =.=

    Ben ik nou de enige die daar geen last van heeft? x'D Ik heb een autistische tweelingbroer en het moet echt heel erg zijn, wil hij om zoveel aandacht roepen x'D


    To live would be an awfully big adventure

    mijn moeder die liet een keer iets vallen, en toen begon ze te schreeuwen, maar ik dacht dat ze was gevallen dus ik ren naar beneden, schreeuwt ze omdat een pak melk was gevallen. ;_;


    Life is a beautiful struggle