• Dit verhaal is hier al eerder verschenen - het is geplaatst door iemand die het niet heeft geschreven, zonder mijn toestemming.
    Daarom is het verwijderd en plaats ik het verhaal opnieuw. De fake versie schijnt een stuk of 100 abo's te hebben gehad, dus ik probeer de oude (en ook nieuwe) lezers op deze manier te bereiken.

    I've just killed a boyfriend gaat over een meisje dat haar eigen vriendje vermoordt, vlucht en in een totaal ander leven terecht komt. Ze maakt vrienden en vijanden, maar realiseert zich te laat wie - of wat - haar grootste vijand is... Ondertussen doet ze haar best om danseres te worden en de knappe Nathan voor zich te winnen.

    Thriller, horror, drama en een beetje romantiek. Voor degenen die het willen lezen: I've just killed my boyfriend. :)


    Nothing tastes better than a good story

    Wow, dat iemand dat plaatst zonder jou toestemming is schandalig.
    Maar het verhaal klinkt leuk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Wow, dat iemand dat plaatst zonder jou toestemming is schandalig.
    Maar het verhaal klinkt leuk.


    Idd

    Je kunt diegene aan geven bij de Mods


    "Ignite, my love. Ignite."

    w00t
    ik volg dat andere verhaal...
    maar ik denk dan dat ik bij jou verder ga lezen ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb diegene ook aangegeven. 'Haar' verhaal is nu in elk geval weg, maar omdat het best veel gelezen werd, heb ik besloten om het hier zelf te plaatsen. :P


    Nothing tastes better than a good story

    RealWriter schreef:
    Ik heb diegene ook aangegeven. 'Haar' verhaal is nu in elk geval weg, maar omdat het best veel gelezen werd, heb ik besloten om het hier zelf te plaatsen. :P

    Heb je goed gedaan! Ik neem abo!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Top! (:


    Nothing tastes better than a good story

    ah, ik las het en ineens was het weg in men abo lijstje..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Cayenne schreef:
    ah, ik las het en ineens was het weg in men abo lijstje..
    Ja, dat komt dus doordat het hele verhaal weg was. Weet je toevallig nog wat het laatste stukje was dat is gepost? Of waar de laatste post over ging? Dan weet ik namelijk wannneer ik 'bij' ben.


    Nothing tastes better than a good story

    Ik schop dit topic omhoog omdat ik denk dat dat verhaal nu ongeveer weer op het punt is waar Candice is gestopt... Voor de geïnteresseerden, haha.


    Nothing tastes better than a good story

    Hoe kwam zij aan jouw verhaal? :8

    Hij klinkt best interessant, misschien ga ik hem wel lezen als ik tijd heb. :P


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Hoe kwam zij aan jouw verhaal? :8

    Hij klinkt best interessant, misschien ga ik hem wel lezen als ik tijd heb. :P
    Ik heb geen idee. Het stond op twee andere websites, dus daar zal ze het wel vandaan hebben.

    Haha, zou leuk zijn, als je ging lezen. (:


    Nothing tastes better than a good story