• Ja, wat vinden jullie van Canada? Ik vind het geweldig! Ben een keer naar Toronto geweest, echt amazing!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Country of Jeydon.. *dreamy*

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:56 ]

    Armistice schreef:
    Ik vraag mij af, of je dit werkelijk meent of zegt omdat je Bieber fan bent en hij daar geboren is.


    Justin Bieber is a shame voor Canada.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)

    Mijn vriendin haar vader is daar geboren.
    Hij praat zo geweldig canadees. :B
    Sinds ik alle foto's van hem zag toen hij in canada woonde, wou ik er beslist ook nog eens heen.
    En ook al toen ik klein was, toen had ik geleerd dat wolven in Canada leven of zo, en toen wou ik er dus ook al heen.


    Ik wilde er al heen toen ik naar mijn oom in Amerika ging. Amerika boeide me niet, Canada wel. Want we gingen nog naar Toronto.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Armistice schreef:
    Ik vraag mij af, of je dit werkelijk meent of zegt omdat je Bieber fan bent en hij daar geboren is.


    Ik wilde er al heen toen ik naar mijn oom in Amerika ging. Amerika boeide me niet, Canada wel. Want we gingen nog naar Toronto.

    Nèh, toen ik Justin voor het eerst hoorde dacht ik dat hij Amerikaans en daarvoor wou ik er ook heen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wil er wel eens naartoe... Maar dan wel het Engelse gedeelte want ik hààt Frans als de pest!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Een vriendin zit er right now.(;
    Ik vind het eigenlijk hetzelfde als Amerika?


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Een vriendin zit er right now.(;
    Ik vind het eigenlijk hetzelfde als Amerika?


    Ik niet?

    Nou niet hetzelfde als USA, maar wel als Amerika.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:59 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    2D schreef:
    (...)

    Justin Bieber is a shame voor Canada.


    100 % mee eens.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Arrow schreef:
    Hmm, het lijkt me wel een mooi land. Maar liever Nieuw-Zeeland :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Optimistic schreef:
    Het lijkt me echt een mooi land om eens naar toe te gaan, omdat er nog zoveel ongerepte natuur is en zo :Y)


    Hope goes lost but never dies.