• Ik ben verliefd op een jongen uit me klas. Ik zit op 3 vwo, en zak waarschijnlijk naar havo of blijf zitten.
    Hij is al zittenblijver en hij rookt en zo, hij is nu 16 en ik ben 15. Hij heeft niet zo'n hele lieve uitstraling, en een eigen kledingstijl, adidasvesten -zijn erg origineel- en zo, maar dan anders dan de rest, en broek laag.
    Ik kan erg met hem lachen en zo, maar ik ken hem niet erg goed. Ik doe wellis dingen samen met hem voor school, maar alleen onder schooltijd en voor de rest niet.
    Zijn beste vriend kom ik wellis tegen als ik ga chillen in het plaatsje waar ik op school zit. Daar praat ik vaker mee dan met me lover -zo noem ik hem maar ff- Hij heeft en krijgt wel aandacht van meisjes en zo,
    maar heeft niet vaak verkering en zo, en hij schenkt niet vaak aandacht trg aan hun. -vanwatikziednhea?-
    In de klas kijkt wel is sneaky naar me, maar als ik trg kijk dan kijkt hij snel weg en doet alsof ie oplet-wathijnietvaakdoet-.


    Mijn probleem is dus:
    Ik weet niet hoe ik indruk kan maken op zo'n soort jongen, en of hij me wel aardig vind en zo. Maar van dat 2e kunnen jullie niet echt makkelijk een conclusie trekken.;p


    Hebben jullie misschien tips?
    Zou erg welkom zijn!(L)

    Persoonlijk heb ik niet graag met een jongen die mij geen liefde en aandacht geeft. Like, waar doe je het dan voor? I know, love is a selfish fucking bitch. Maar toch.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 19:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb ook niet met hem en zo,
    maar hij heeft een status en zo.;dp
    maar als ik alleen ben met hem is ie heel lief..
    :$

    uhmm.. ik denk dat je gewoon eerst meer met hem om moet gaan ? dan kom je gelijk al een stuk verder. ;D


    Life is a beautiful struggle

    TheBoss schreef:
    Persoonlijk heb ik niet graag met een jongen die mij geen liefde en aandacht geeft. Like, waar doe je het dan voor? I know, love is a selfish fucking bitch. Maar toch.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maar idd meer met hem optrekken ook na school, en op msn enzo (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    jaa best wel goed idee misschien. dan moet ik wel ff zorgen dat ik een goede reden heb.;)

    dankjulliewel trouwens!

    Ga een keer iets leuks met hem doen na school _O_


    Alis volat propriis.