• Ik moet morgen een proefwerk inhalen. Dat is altijd op een vast tijdstip gepland, namelijk vrijdagmiddag het 9e uur.
    Ik had er niet zoveel problemen mee, want we hadden toch sowieso tot het 8e les.
    Nu viel er dus eerst een les uit en werd het 8e naar het 6e verplaatst. Oké, 1 tussenuur, dat is dan nog te doen.
    Wat blijkt nu; er valt nog een leraar uit, dus zijn we na het 5e vrij.
    Ik ben nu echt pissig, want dan zou ik 3(!) tussenuren hebben.
    Van 13:05 tot 15:35 niks doen --''
    Die leraar van wie ik dat proefwerk in moet halen is er dus vandaag en morgen niet en daar kan ik ook niks mee regelen.
    -scheldscheldzucht-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ach, dat is echt rot. Misschien kan je hem opbellen ofzo?


    We accept the love we think we deserve.

    kun je nietnaar huis ofzo? Ik heb woensdag wel eens tussenuur (zit dan met 2 IDIOTEN opgescheept) en dan ga ik naar de Alidi of naar Dukenburg (ik woon te ver weg van school, maar ik weet niet hoe het met jouw zit...)

    Anyways, veel succes met je proefwerk


    Reasons are no reasons. They're excuses...-VD, Elena

    IamAlice schreef:
    kun je nietnaar huis ofzo? Ik heb woensdag wel eens tussenuur (zit dan met 2 IDIOTEN opgescheept) en dan ga ik naar de Alidi of naar Dukenburg (ik woon te ver weg van school, maar ik weet niet hoe het met jouw zit...)

    Anyways, veel succes met je proefwerk

    Ik woon 9 km verderop, maar in die tijd zou ik zo naar huis kunnen fietsen en weer naar school. Tijd verdoen; heb ik alsnog 3 kwartier over --''
    De mediatheek is om die tijd dicht, we hebben wel een super verderop, maar om daar nou de hele tijd rond te hangen :Y)

    Thaanks (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Of weetje Marrit, je kan ook gewoon aan je vriendin vragen of ze met je mee wilt wachten? Als ze je vriendin is doet ze dat wel right? Dat ze dan met je blijft wachten enzo, is toch goed geregeld? Dan kan je nog lekker lol maken.
    Óf je kan diezelfde dag nog vragen aan die leraar of het naar het 6e uur mag worden verplaatst. In de ochtend ofzo kan je dat dan vragen.


    We accept the love we think we deserve.

    misschien kun je hem mailen? bij ons heeft elke leraar een school email adres. ik weet niet of dat bij jullie is, maar misschien dat je dan kunt afspreken dat je eerder uit bent ofzo.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    OHMYCHIARA schreef:
    Ach, dat is echt rot. Misschien kan je hem opbellen ofzo?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vraag aan een vriendin die dicht bij school woont of je met haar mee naar huis mag, mail de leraar anders of vraag het telefoonnummer aan je mentor/receptie.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    OHMYCHIARA schreef:
    Of weetje Marrit, je kan ook gewoon aan je vriendin vragen of ze met je mee wilt wachten? Als ze je vriendin is doet ze dat wel right? Dat ze dan met je blijft wachten enzo, is toch goed geregeld? Dan kan je nog lekker lol maken.
    Óf je kan diezelfde dag nog vragen aan die leraar of het naar het 6e uur mag worden verplaatst. In de ochtend ofzo kan je dat dan vragen.

    3 uur wachten? Zou ik niet doen :'D
    Maarja. Mail die gast ofzo. Of bel 'm :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vriendin wil nooit zolang wachten :')
    Maaar ik zal 'em zo wel mailen. Enige oplossing (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    TheBoss schreef:
    (...)
    3 uur wachten? Zou ik niet doen :'D
    Maarja. Mail die gast ofzo. Of bel 'm :]

    Ze wil niet naar huis fietsen, en niet naar een supermarkt ofzo en rondhangen. Dan moet het toch wachten xd


    We accept the love we think we deserve.

    ik heb altijd op vrijdag 3 tussenuren...

    Dat heb ik volgende week vrijdag, yay.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ga naar huis of winkelen en kom later terug ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Even offtopic hoor, maar waar zit jij op school?


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    Even offtopic hoor, maar waar zit jij op school?

    haha, in Groningen (':
    Willem Lodewijk


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.