• Mijn leraar geschiedenis stemt PVV en is gelovig.
    No offence tegen mensen die ook voor de PVV zijn en/of gelovig zijn.. maar wie vind dit nog meer een rare combinatie? ;x

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:42 ]

    Lol, dat is best wel vreemd, ja.

    uhmm nee, ligt eraan waar je ingelooft

    Ik ben katholiek niet echt gelovig maar ben ook voor pvv net zoals mn broer en mn ouders


    (Be)lieve in (you)rself

    Een collega van mijn vader is Marokkaans en heeft ook op de PVV gestemd. Hij zegt dat andere allochtonen het voor hem verpesten.


    everything, in time

    Ik vind het niet heel erg raar. Ik neem aan dat hij geen islamiet is, en dus niets te 'vrezen' heeft voor Wilders? Maar het is wel een beetje lullig..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik snap niet wat er zo vreemd aan is?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    luzdelaluna schreef:
    uhmm nee, ligt eraan waar je ingelooft

    Ik ben katholiek niet echt gelovig maar ben ook voor pvv net zoals mn broer en mn ouders

    -

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:47 ]

    Normaal mag hij zijn religieuze en politiek overtuigingen niet met jullie delen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Abruzzi schreef:
    Lol, dat is best wel vreemd, ja.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dude, ik ben ook voor de PVV en ik ben ook gelovig :'D ik snap niet waarom dat niet kan?

    Tja, dat moet hij zelf weten. Maar ik vind het idd wel een opmerkelijke combi. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De vader van mijn Turkse vriendin stemt ook op de PVV, omdat volgens haar vader er ook van die buitenlanders zijn die grofgeweldadig enz zijn, waar ik hem trouwens sterk gelijk in geef. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dude, iedereen die voor PVV is, is vreemd. Niets persoonlijks hoor!


    wth.

    Sadism schreef:
    Dude, ik ben ook voor de PVV en ik ben ook gelovig :'D ik snap niet waarom dat niet kan?

    Ik heb het over de combinatie geschiedenis leraar & PVV & gelovig ^^.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 22:13 ]

    Ik zag laatst op tv een islaamse vrouw die zich bij de PVV had aangesloten =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Krull schreef:
    (...)
    Ik heb het over de combinatie geschiedenis leraar & PVV & gelovig ^^.

    Leg even uit wat er zo vreemd aan is dat hij een geschiedenis leraar is en pvv stemt,wand ik snap het echt niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall