• Ze is 20 maart jarig. Ik heb al een cadeau voor haar, maar ik weet dat ze geboortekaartjes spaart. Dit doet ze al zeker sinds haar 15de en ik vind het ergens schattig dat ze dat nu nog steeds doet.:3 Alleen heeft mijn oma er per ongeluk een heleboel weggegooid, wat ik dan weer zielig vind voor mijn moeder.D:

    Ik wil haar met haar verjaardag een heleboel kaartjes geven als compensatie. Mijn vraag is dus: Hebben jullie geboortekaartjes die jullie af willen staan voor mijn moeder?
    Zo ja, drop het even hier en dan neem ik contact met je op. Want dan krijg je dus mijn adres en dat ga ik hier niet neerzetten. Ik vertrouw jullie erop dat jullie er niets raars mee doen haha. (cat)


    everything, in time

    Ik vind mijn geboortekaartje spuuglelijk en van mij zou je hem mogen hebben, alleen ik ben bang dat mijn ouders er niet blij mee zijn als ik mn geboortekaartje weg doe..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Euhm, ik heb er géén, I think. Wat bedoel je met geboortekaartjes Marleen? XD


    We accept the love we think we deserve.

    Weet je niet wat geboortekaartjes zijn? Eh, die stuur je rond als er een baby is geboren om het aan andere mensen te laten weten?:'D

    @Qlimax; Ah nee, haha je ouders moeten het wel goed vinden.(':


    everything, in time

    Ik heb er misschien eentje. Ik weet het niet zeker


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn mama zal eens kijken, maar ze vreest dat ze er geen meer heeft.


    Never run out of reasons to smile...

    Ach wat lief van jouw mama!


    everything, in time

    Ik zal het eens vragen.

    Grazias.:3


    everything, in time

    Ik heb er maar eentje en die is van mijn neefje, die geef ik eigenlijk niet weg sorry.. Maar als ik weer geboorte kaartjes zal krijgen zal ik ze aan je geven xD


    What is youre favo scary movie?

    Ik heb er maar éentje en die zit in het foto-album geplakt haha ):
    Sorry Marleentje!


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb er wel een, maar die is van mijn nichtje. En aangezien ik die heel bijzonder vindt, vindt ik het jammer om hem weg te doen.. Misschien in een kaartenwinkel ofzo? (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ah haha ja dat begrijp ik.:3


    everything, in time

    Oei. Dat wordt lastig. Maar ik zal eens kijken. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'