• Opeens moet ik mijn account koppelen aan Google, en toen ik doorklikte bleek dat ik mijn mobiele nummer moest geven. Nou, dat ga ik dus echt niet doen. Mijn enige andere optie was afmelden, en nu ben ik mijn zo zorgvuldig samengestelde afspeellijsten met nummers die ik anders nooit meer terug zou kunnen vinden misschien kwijt!
    Weet iemand hoe ik een account kan hebben zonder mijn mobiele nummer op te geven?

    Edit: ik ben er net achtergekomen dat ik mijn account ook aan een Google-emailadres kan koppelen. Weet iemand hoe ik een Google-account moet maken? (krul)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 13:09 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Je hoeft dat als het goed is niet te doen, en anders vul gewoon wat cijfers in. Dat doe ik altijd als het écht nodig is. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb er gewoon een zonder mijn mobiele nummer te hoeven geven


    "Ignite, my love. Ignite."

    Poseidon schreef:
    Je hoeft dat als het goed is niet te doen, en anders vul gewoon wat cijfers in. Dat doe ik altijd als het écht nodig is. :"D


    Dat vind ik wel een goeie, ware het niet dat er staat dat ik een verificatiesmsje krijg (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tricia schreef:
    Ik heb er gewoon een zonder mijn mobiele nummer te hoeven geven


    Dat had ik eerst ook, maar nu accepteert hij dat op de een of andere manier niet.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    Je hoeft dat als het goed is niet te doen, en anders vul gewoon wat cijfers in. Dat doe ik altijd als het écht nodig is. :"D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ja ik had ook een acount on youtube. en nu moet ik hem ook koppele aan google. maar dat ga ik denk ik niet doen..

    Tricia schreef:
    Ik heb er gewoon een zonder mijn mobiele nummer te hoeven geven


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Maak gmail ='D Dat is namelijk hetzelfde als een google account :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Maak gmail ='D Dat is namelijk hetzelfde als een google account :Y)


    Dankje, ik heb er net een gemaakt :') Nu is alles opgelost, hier kan een slotje op!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Okay, ik zal er een slotje op doen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.