• Het gerucht gaat in onze wijk dat een 14jarige tongzoende met een schoffie van elf die nog in de basisschool zit.
    Als dat waar is dan ben je best wel faal man. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ianthomas4ev schreef:
    niet alle 11 jarige zijn zo hoor...



    heb ik dat gezegd?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Care, ik zoende ook al voor het eerst op mijn negende hoor. Eigen keus, eigen leven, nooit spijt van gehad. (":
    Beter bemoei jij je gewoon even niet zo erg met die mensjes.


    Numbers.

    Tricia schreef:
    Mensen hier boven me, jullie kennen dat meisje niet, misschien is ze wel heel volwassen voor haar leeftijd


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Moet je niet alles van geloven onlags hoorde ik op school dat ik 3 maanden zwanger was ik stond daar echt van What The Heck?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik was 14 toen ik het met een jongen van 18 kreeg.. maar ik heb het er wel 17 maanden mee gehad! : )

    Somethnholic schreef:
    Care, ik zoende ook al voor het eerst op mijn negende hoor. Eigen keus, eigen leven, nooit spijt van gehad. (":
    Beter bemoei jij je gewoon even niet zo erg met die mensjes.


    Waar staat dat ik me bemoei?
    Beter lees je mijn beginpost over.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Waar staat dat ik me bemoei?
    Beter lees je mijn beginpost over.


    Zoals ik het hier lees bemoei je je er achter hun rug om toch echt mee.


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Zoals ik het hier lees bemoei je je er achter hun rug om toch echt mee.


    Ik ken ze beter dan jou. En het kan me niks schelen wat zij doen, mag ik er geen topic over maken? Het is btw een gerucht, wie zegt dat het waar is. Ik zei áls het waar was.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Ik ken ze beter dan jou. En het kan me niks schelen wat zij doen, mag ik er geen topic over maken? Het is btw een gerucht, wie zegt dat het waar is. Ik zei áls het waar was.


    Heb ik gezegd dat ik ze ken? Lol. En als het je niks kon schelen had je ook geen moeite gedaan om er een topic over te maken en je verhaal over hen kwijt te kunnen, lijkt mij.


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Heb ik gezegd dat ik ze ken? Lol. En als het je niks kon schelen had je ook geen moeite gedaan om er een topic over te maken en je verhaal over hen kwijt te kunnen, lijkt mij.


    Die Lol was ook in mijn topictitel. Waar staat mijn verhaal? Sorry maar ik zie het niet.
    Hetzelfde geldt met Justin Bieber, of andere artiesten. Als iemand hun "verhaal kwijt wilt" over hun of zo, dan antwoordt je niet, of wel?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    (...)

    Die Lol was ook in mijn topictitel. Waar staat mijn verhaal? Sorry maar ik zie het niet.
    Hetzelfde geldt met Justin Bieber, of andere artiesten. Als iemand hun "verhaal kwijt wilt" over hun of zo, dan antwoordt je niet, of wel?


    Dude, jij kan er echt niet tegen dat iemand het niet met je eens is he.
    Je maakt een topic aan, waarin je het "gerucht" vertelt, een teken dat het je dus wel wat interesseert. Als het over een artiest gaat, vind ik het geen bemoeien nee, tenzij het echt te privé of zo wordt.
    Zijn nu al je vragen beantwoordt? Want je wijkt een beetje af.


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Dude, jij kan er echt niet tegen dat iemand het niet met je eens is he.
    Je maakt een topic aan, waarin je het "gerucht" vertelt, een teken dat het je dus wel wat interesseert. Als het over een artiest gaat, vind ik het geen bemoeien nee, tenzij het echt te privé of zo wordt.
    Zijn nu al je vragen beantwoordt? Want je wijkt een beetje af.


    Yup. Ik kan er wel tegen, heel goed zelfs. Doe maar wat je leuk vind.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik was 10 toen ik mijn eerste tongzoen kreeg :Y)

    Het was mijn eerste en laatste zoen x)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Animale schreef:
    Ach, zijn probleem(: Ze zullen wel snel een naam krijgen dan.


    None but ourselves can free our minds.

    hier wordt nu egt ruzie gemaakt xD