• Ik kom net terug van een paar daagjes Brugge met het gezin en DAMN.

    Ze overdrijven niet wanneer ze het hebben over echte Belgische chocolaatjes. You guys are good at making chocolat O_O
    *heeft meteen een doosje Belgische pralines gekocht* wel een beetje duur, maargoed, om daar over te klagen, daar ben ik dan weer echt Nederlander voor:Y)

    yumyumyuuum, wie vind Belgische chocolade nog meer zo lekker? :9~:9~


    ars moriendi

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Wth is dat? D:


    http://www.brugge.be/internet/nl/content/images/musea/bruggemuseum/archeologie/mol_135.jpg Die geniale mol bij Brugge's Archeologen Museum! (hoera)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 20:50 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Lokerse paardenworsten..? :"O

    Ja, plaatselijke specialiteit. Zoals Geraardsbergse mattentaarten enzo.
    Superlekker :'D
    Maar het klinkt gewoon raar en vuil voor iemand die niet van hier is, zelfs mijn vriendin uit Zele -enkele km's verder maar- had er nog nooit van gehoord. Het klinkt echt raar -worsten in tomatensaus- maar het smaakt superlekker. En bovendien zijn ze niet gebakken ofzo, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind ze normaal :')
    Maar ik ben een belg :'D
    Zeker ook eens wafels proberen ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Ja, plaatselijke specialiteit. Zoals Geraardsbergse mattentaarten enzo.
    Superlekker :'D
    Maar het klinkt gewoon raar en vuil voor iemand die niet van hier is, zelfs mijn vriendin uit Zele -enkele km's verder maar- had er nog nooit van gehoord. Het klinkt echt raar -worsten in tomatensaus- maar het smaakt superlekker. En bovendien zijn ze niet gebakken ofzo, haha :'D

    Het klinkt inderdaad echt heel erg vreemd :'D Ik interpreteer bij het woord "paardeworst" namelijk ook iets heel anders.. =')


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Het klinkt inderdaad echt heel erg vreemd :'D Ik interpreteer bij het woord "paardeworst" namelijk ook iets heel anders.. =')

    Haha nee het is geen paardenlul, zoals mijn vriendin al 14 jaar dacht xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Haha nee het is geen paardenlul, zoals mijn vriendin al 14 jaar dacht xd

    .. en zoals ik 5 minuten lang dacht :')


    ars moriendi

    Grizzly schreef:
    HEY! we hebben ook nog lekker bier, mosselen, we zijn de enigen die n pissende dude als nationaal symbool hebben, onze wafels zijn geliefd tot aan de Jonas Brothers die er n liedje over gemaakt hebben (I need a waffle) én artiesten houden gwn megaveel van België. En België heeft mij! tuurlijk dat het een goed land is.
    joke


    Ja, ik had het misschien moeten veralgemenen naar gastronomie, maar ik doelde eigenlijk op de politieke impasse enz. Daarom dat ik me ook liever Vlaming dan Belg noem, want het begint beschamend te worden om 'Belg' op je paspoort te hebben staan als je het vanuit dat standpunt bekijkt, voor mij toch.
    Velen zouden er juist trots op zijn misschien, maar ik snap niet dat je op zo'n belachelijk ingewikkeld systeem als het Belgische trots kunt zijn.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 21:15 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ja, ik had het misschien moeten verallgemenen naar gastronomie, maar ik doelde eigenlijk op de politieke impasse enz. Daarom dat ik me ook liever Vlaming dan Belg noem, want het begint beschamend te worden om 'Belg' op je paspoort te hebben staan als je het vanuit dat standpunt bekijkt, voor mij toch.
    Velen zouden er juist trots op zijn misschien, maar ik snap niet dat je op zo'n belachelijk ingewikkeld systeem als het Belgische trots kunt zijn.

    Mossels zijn trouwens een Zeeuwse specialiteit en voor zover ik weet ligt dat nog steeds in Nederland D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    Mossels zijn trouwens een Zeeuwse specialiteit en voor zover ik weet ligt dat nog steeds in Nederland D:


    Geen idee, ik lust ze toch niet. :P


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het normale chocolade, maar ik kom dan ook uit België. En ik hou er té veel van :9~


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik lust geen chocolade, haha.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik hóóóúúú van Belgische chocolade.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hahaaa, ik eet wel dagelijks Belgische chocolade ;'D

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 16:17 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Marshmellow schreef:
    Ik vind het normale chocolade, maar ik kom dan ook uit België.
    Oh als je in Brussel ooit komt --> Wafels kopen!^^


    inderdaad, die wafels --> HEERLIJK.

    Natuurlijk is dat lekker! :9~