• op 6 maart was ik met vriendinnen, en we hadden het gevoel dat het De Grote Dag der Veranderingen ging zijn; na Taylor Swift concert zouden we veranderen, eindelijk gezonder gaan eten, gaan sporten, over je vriendje raken (mijn geval)

    en mijn grootste verandering is toch mijn stijl.
    voor het concert was ik pro-black (lol), ik wou enkel zwart of rood dragen, enkel broeken met emo t-shirts en cupcake kettinkjes. ik wou me haar zwart of rood verven.

    Nu is mijn stijl helemaal omgegooid, ik draag nu een lichtblauw ruitjeshemd, een wit (!) t-shirt eronder, een blauwe jeans en een bruine riem. ik ben trots op me krullen, ik draag me Taylor- bandje, en een kettinkje met n hartje met n blauw steentje en een slotje erin. en de grootste shock is dat ik me haar lichter wil. al heel me leve wou ik donkerder haar (het werd 'gelukkig' vanzelf donkerder) maar nu wil ik mijn goudblond haar terug (het is vanzelf bruin geworden, grrrr)

    dus eig ben ik wel trots.

    hebben jullie ook al eens zo'n stijl ommezwaai gehad na een evenement?


    ~Taylor Alison Swift~I was enchanted to meet you~


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nou, niet na een evenement. Maar wel gewoon zomaar (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee, nooit eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 15:13 ]

    Ik wil liefst dunner zijn, mensen niet gaan zeiken dit is mijn eigen mening ja? en voor de rest wil ik niet veranderd (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sinds dit jaar en vorig jaar ben ik qua stijl enzo wel veranderd denk ik (:
    Kwam door een (ex)vriendje, en ik heb er geen spijt van, want dit was een positieve verandering. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    nee niet echt, maar vindt het wel stoer. Maar ik ga alleen veranderen als ik dat zelf wil en niet als anderen zeggen van je kledingstijl sucks


    bad luck is luck 2

    Laime schreef:
    Ik wil liefst dunner zijn, mensen niet gaan zeiken dit is mijn eigen mening ja? en voor de rest wil ik niet veranderd (;

    Same here.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee, ik wilde niet door een evenement veranderen.


    Food.

    Ik heb ook een keer mijn stijl veranderd, geen idee meer hoe dat zo ineens. (krul)


    -

    Ja, ik. Na All Time Low ben ik zelfverzekerder geworden, en na Taylor maandag ben ik inderdaad ook gezonder gaan eten omdat ik gewoon gelukkig wil zijn met mijn lijf.

    Ik weet precies wat je bedoeld, en succes met volhouden meid! (flower)


    Hope goes lost but never dies.

    ik begin juist steeds meer de emo kant op te gaan....xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee 'k heb alleen naar concerten dat ik eens zo veel naar die muziek luister :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben in qua muziekstijl en misschien ook wel qua kleding een stuk ruiger geworden dan in de brugklas ja, het verschil is best groot denk ik zo.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Arrow schreef:
    Nou, niet na een evenement. Maar wel gewoon zomaar (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind