• Waar heb jij spijt van?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    als ik dat allemaal ge neerzetten is de topic al weer vol:X


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Te veel. Maar anders zou ik spijt hebben dat ik het níet heb gedaan. Dus ik heb eigenlijk nergens spijt van.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    spijt dat ik het uitgemaakt heb met mn ex


    I solemny swear i am up to no good

    Over een aantal dingen.^^ Maar 'k kan de tijd toch niet terug draaien dus ik leer er mee leven, en uiteindelijk vind ik het helemaal niet erg ^^. Dat zijn dingen waar je uit leert =).
    Oké ik heb fouten gemaakt, maar dit maakt me wel tot een beter persoon dan ik daarvoor was ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    van jammer genoeg veel dingen, kleine simpele dingen of gewoon grote fouten >.<


    Only those who listen can hear

    Spijt dat ik niet met hem durf te praten, omdat ik mijn complete tong lijk te hebben ingeslikt als hij in de buurt is.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    dat ik degene waarvan ik zoveel hield pijn heb gedaan.

    Marvellous schreef:
    Spijt dat ik niet met hem durf te praten, omdat ik mijn complete tong lijk te hebben ingeslikt als hij in de buurt is.


    Even a white rose has a black shadow.

    Van veel dingen ;(

    Van dat ik ben blijven zitten en dat ik een keer zo dronken ben geworden dat ik met een ander heb gezoent ;[ -heb het wel tegen m'n vriend verteld en dat was ziekelijk moeilijk D:-


    Alis volat propriis.

    oja en dat ik mn eerste zoen aan iemand op een feest heb gegeven :O die ik net 5 minuten kende -.-'

    Iemand in mijn leven laten en als een baksteen mij laten vallen


    Some angels have no wings.

    Ik heb eigenlijk geen spijt van al de dingen die ik gedaan heb. Ik heb keuzes gemaakt (en oké misschien niet altijd de beste), maar ze hebben me gemaakt tot wie ik ben.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Laime schreef:
    Dat ik met een sukkel had --'

    Mmm een hoop dingen helaas :(


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!