• Buh ik word gek hier! --"
    -lang verhaal-

    Komt er op neer dat ik gelovig ben opgevoed, ik zelf nooit heb geloofd, mijn ouders dat accepteerden en mijn moeder nu al jaren loopt te stoken door al die mensen van de kerk op mij af te sturen om me over te halen! Heb ik eindelijk helemaal duidelijk gemaakt een paar weken geleden dat ik er niks meer mee te maken wil hebben... Heeft ze weer iemand geregeld terwijl ze beloofd had het met rust te laten en ze zegt al jaren dat ze het accepteert... Nou niet dus!

    Serieus ik word hier zo strontziek van zo gaat het al minstens 8 jaar! Ze zat net te smoezen maar me vader had zijn mond al voorbij gepraat dus ik ben er zo achter gekomen! --"

    Nog meer mensen met van die bemoeiende moeders? :/


    dream, dare, fly!

    Dat is echt een kutprobleem. Misschien moet je het eens heel bot zeggen. Of negeer die kerkmensen gewoon, echt totaal niets meer tegen zeggen ? Ik zou er gewoon tegen zwijgen, dan trappen ze het van zichzelf wel af.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Dat is echt een kutprobleem. Misschien moet je het eens heel bot zeggen. Of negeer die kerkmensen gewoon, echt totaal niets meer tegen zeggen ? Ik zou er gewoon tegen zwijgen, dan trappen ze het van zichzelf wel af.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kut voor je,
    mijn ouders bemoeien zich ook overal mee, maar daarom heten ze ook ouders he (;


    Me so good.

    Annoying as hell >< Dan zou ik gewoon de neiging hebben om te gaan schreeuwen: En nu godverdomme maken dat je wegkomt! Maar dat is een tikkeltje ongepast :Y).

    Maar nee, mijn moeder gelooft hetzelfde als ik. Had er overigens nog nooit gedonder mee gehad aangezien mensen bij mij niet echt denken aan de doorsnee gelovige.


    No growth of the heart is ever a waste

    Major schreef:
    Dat is echt een kutprobleem. Misschien moet je het eens heel bot zeggen. Of negeer die kerkmensen gewoon, echt totaal niets meer tegen zeggen ? Ik zou er gewoon tegen zwijgen, dan trappen ze het van zichzelf wel af.


    Dat is precies wat ik al jaren doe, negeren, duidelijk maken dat ik het echt niet wil en zelfs dus die botte opmerkingen maken... Blijkbaar hebben die gasten bij ons allemaal zo'n enorm bord voor hun kop :/

    Iig ik negeer mijn moeder nu... Heb dus echt geen zin in haar schijnheilige gedoe


    dream, dare, fly!

    Ja, alleen bemoeit mijn moeder zich met school ¬¬


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Zeg dat je de antichrist bent en graag een keer met ze rond de tafel gaat zitten.

    Okey, nevermind doe toch maar niet. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ga er gewoon niet meer op in en negeer het gewoon. Zeg gewoon overal dat je er geen mening overhebt en verder niets.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik herken het probleem, maar gelukkig gaat mijn moeder niet naar de kerk ofzeuw, amar bepaalde dingen hoef ik écht niet te flikken. -Ik zeg Godver, of Godverdomme en de wereld vergaat-

    KirstenSnaps schreef:
    Zeg dat je de antichrist bent en graag een keer met ze rond de tafel gaat zitten.

    Okey, nevermind doe toch maar niet. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ga er gewoon niet meer op in en negeer het gewoon. Zeg gewoon overal dat je er geen mening overhebt en verder niets.


    Ben nu 19, is al minimaal 8 jaar aan de gang... :/


    dream, dare, fly!

    ILoveNynk schreef:
    Ik herken het probleem, maar gelukkig gaat mijn moeder niet naar de kerk ofzeuw, amar bepaalde dingen hoef ik écht niet te flikken. -Ik zeg Godver, of Godverdomme en de wereld vergaat-


    Dat mag ik dus wel zeggen... Me ouders zeggen het zelf ook... :')


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Ben nu 19, is al minimaal 8 jaar aan de gang... :/
    Hmm.. Ja dat zuigt dan zwaar. Er zit niets anders op dan ze te negeren denk ik als ze toch neit naar je willen luisteren :3.


    Wie du mir, so ich dir.