• Over The Edge, Bieber is mijn nieuwste story.

    En mijn hele klas en zelfs de leraar van Nederlands vind dat ik goed kan schrijven en verhalen bedenk.Ik probeer nu niet te stoefen of ik zit hier nu niet te liegen om meer lezers te krijgen. [sorry, Ik ben nogal een persoon die alles ziet slecht aflopen ><{als je begrijpt wat ik bedoel}]

    En als je te lui[zoals ik meestal ben.] bent om te klikken op de link en liever eerst weet waarover het verhaal gaat:





    Meedoen aan een wedstrijd die je wildste dromen waarmaakt. Iets wat elke meisje wilt. Samen dansen met Justin Bieber op één podium. Zijn hand in je zij, hij volgt je bewegingen, zijn bruine ogen die diep in de jouwe kijken. Dat is wat elk ander meisje zou willen.

    "Word Wakker!"

    Die laatste dingen zijn vervaagd voor Alisha Stones. Sinds Justin en Selena iets hebben focust ze zich alleen nog op haar carrière.
    Zou dat gaan als Justin zijn handen niet van je lijf kan houden; tijdens de repetities, op het podium en de hotelkamers?



    Alisha won de wedstrijd van haar dromen. Ze was één van de danseressen van Justin Bieber. Maar het was al te laat toen ze daar aankwam. Justin was al met Selena. Ze gaf haar fantasieën van zij en Justin op en gaf alleen aandacht aan haar carrière, vrienden en familie. En Justin Leek gelukkig met Selena.
    Waarom komt hij dan steeds aan haar?





    Hopelijk vinden jullie het wel nog
    een beetje leuk om te lezen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 10:22 ]


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Ik vind hem heel leuk!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Doen meid :]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~