• als ik oud genoeg ben dan. dan ga ik ergens in limburg/brabant wonen ofzo. Want hier in zuid holland vieren ze amper carnaval, niet heel groot in ieder geval. En het klinkt altijd zooo gezellig. Dus ik ga verhuizen naar het zuiden als ik oud genoeg ben.
    Waar willen jullie graag wonen?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb werkelijk geen flauw idee. Het liefst zou ik in mijn eigen droomwereldje willen wonen.


    wth.

    Ik ga waarschijnlijk naar of Amerika of Canada:P

    Je kunt ook een weekendje hier in Limburg blijven en carnaval vieren?
    Ik heb nu het hele weekend zitten feesten en ga vnv voor de laatste keer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil naar Engeland, en ik kan daar misschien ook wel wonen! (: een familielid van me woont in Londen, en heeft daar heeeuul veel ruimte over, en ik mag misschien daar gaan wonen omdat ik Engels wil studeren!


    Destroy what destroys you.

    gewoon in Elst :)
    carnaval is hier ook zeer saai :S
    maar ik ben toch geen feest beest


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Gewoon hier in Brabant. I adore carnaval haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil naar Engeland. Hier in Maastricht zuigt het. (cat)


    You move me ......... Kurt

    Woon in Friesland en wil naar Noord Brabant of beter gezegd naar het buitenland (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik wil in Nieuw-Zeeland wonen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil later graag in Australie wonen. Maar dan moet ik wel eerst ff miljonair worden (A)


    Caution first, always.

    Ik blijf lekker hier in Limburg wonen,veelte leuk hoer om weg te gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wil naar West Chester, Pennsylvania, US.
    Ik ga ook als ik 18 ben daar echt heen, heb het mezelf belooft dus doe ik het.
    En ik neem wel m'n ouders mee.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Als ik in Nederland blijf wonen het liefst Amsterdam ofzo. Maar ik ga veel liever naar het buitenland (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oeh, Londen ;3 Drewl.


    We all die one day, don't fear living.

    Synyster schreef:
    Ik ga naar Amerika. En anders ga ik naar ergens anders land. Want hier is het saai.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse