• Hey,

    Is er hier toevallig iemand die in 6 vwo zit en de m&o methode 'in balans' heeft? Want ik kom namelijk echt niet uit die voorbeelden van hoofdstuk 37 met al dat Ict gedoe. Dus, snapt iemand hier dat misschien (cat) Want ik kom er echt niet meer uit.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik niet. :Y)
    Succes!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nope, sorry, 2Gymn hier 8D


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ah, damn )': Die opdrachten zijn echt zo vaag, dan zeggen ze bijvoorbeeld alleen maar 'zet de verschillen in kolom h en i'. Over welke verschillen hebben ze het dan in vredesnaam? Man, echt onduidelijk.

    Maar bedankt iig.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 21:42 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik zal me zus vragen, of ze dat boek heeft.
    even kijken of ze al thuis is.

    ze komt morgen pas thuis ik zal dan even vragen (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 21:46 ]


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Wauw, da's kut. Maar als je het niet snapt kan je het ook niet maken, right?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Eros schreef:
    ik zal me zus vragen, of ze dat boek heeft.
    even kijken of ze al thuis is.

    ze komt morgen pas thuis ik zal dan even vragen (:


    Ah, heel erg bedankt! (: Dan maar hopen dat ze dat boek heeft en dat zij het wel snapt :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Marvellous schreef:
    (...)

    Ah, heel erg bedankt! (: Dan maar hopen dat ze dat boek heeft en dat zij het wel snapt :Y)


    ik hoop het ook voor je (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Pickwick schreef:
    Wauw, da's kut. Maar als je het niet snapt kan je het ook niet maken, right?


    Ja, dat is waar, maar het probleem is dat die lerares het zelf ook helemaal niet snapt maar wel per se al die dingen wil zien. En als ik dat deze week niet laat zien gaat ze echt zeuren, want je moet dat compleet hebben voor je examen. En dat terwijl je voor dat ict gedeelte alleen maar een stom vinkje krijgt >.<.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Of ik iets weet van 6 vwo terwijl ik zelf 4 vmbo doe? Ja, vast, hehehe. (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NOH o.o
    Dat krijg ik volgend jaar dan ook.
    Ik ga dood
    :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Pickwick schreef:
    Wauw, da's kut. Maar als je het niet snapt kan je het ook niet maken, right?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wel dat boek, maar 4vwo.
    Misschien kun je de antwoorden op internet vinden?

    Misschien staat het op internet?
    Ik doe MBO dus ik zou t echt niet weten, sorry.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee, sorrie 4vwo


    ONLY SEVEN LEFT <3