• wat vind jij van loverboys? denk je dat ze bestaan of dat ze een verzonnen mythe zijn (ja er zijn serieus mensen die dat denken). of denk je dat ze wel bestaan en dat er niet veel aan gedaan word?.

    ik zelf zie ze wel eens staan bij ons winkelcentrum maar ik loop er altijd met een grote boeg omheen.

    en jij?

    Ja, natuurlijk zijn ze er wel. Je kan er nu veel over zeggen maar die meisjes in de Joepie verzinnen die verhalen ook wel niet.
    Volgens mij kan er weinig aan gedaan worden. Een loverboy is meestal wel goed georganiseerd.
    Eigenlijk zoals al gezegd werd 'Het is een wereld waar je beter uit blijft.'
    Ik denk trouwens ook niet dat het nodig is om er met een grote boog om heen te lopen hoor. Ze gaan je niet gelijk aanvallen ;'D


    effort never betrays you

    Ik had met 1. --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    Ik had met 1. --'

    Serieus? My gosh! :x

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 20:56 ]

    raplove schreef:
    (...)

    nee hoowr. het is overal. hij is mooi hij is lief hij heeft zogenaamd alles voot je over. en dan komt het. hij heeft een schuld bij een vriend en die kan alleen jij afbetalen...

    Tegewoordig zijn er ook andere vertelsels,maar deze is inderdaad de populairste.

    BKCP schreef:
    (...)
    Omg, dat meen je niet? En dat bestaat...

    Ja en zoals gezegd overal. Nu je komt ze misschien wel tegen,maar je weet het niet, tot als je er in contact mee komt.

    Zijn er serieus mensen die denken dat dat een mythe is? o.O
    Ik zelf geloof wel degelijk in het concept loverboys, maar ze zijn moeilijk te pakken te krijgen doordat de meisjes bijna nooit met hun problemen naar buiten komen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik weet wel zeker dat ze bestaan. Maar het is maar net tot in hoeverre je er zelf in meegaat natuurlijk, voor het echt gevaarlijk wordt. (:

    Geloof me, ze bestaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik geloof dat ze bestaan maar ik ben blij dat ik er nooit mee te maken heb gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Flawless schreef:
    Ze bestaan daar ben ik wel zeker van,maar het is niet dat dat in kranten verschijnt. Ze doen er wel iets aan,maar vaak kun je niets doen. Het is een wereld waar je beter uitblijft en je kunt volgens mij niet zien of die persoon een loverboy is tenzij dat het algemeen geweten is of je er via via mee in aanraking bent gekomen . En waarom met een grote boog errond? Als je er gewoon langs loopt en geen aandacht schenkt doen die niets volgens mij tenzij ze jou kennen (misschien).


    None but ourselves can free our minds.

    Flawless schreef:
    Ze bestaan daar ben ik wel zeker van,maar het is niet dat dat in kranten verschijnt. Ze doen er wel iets aan,maar vaak kun je niets doen. Het is een wereld waar je beter uitblijft en je kunt volgens mij niet zien of die persoon een loverboy is tenzij dat het algemeen geweten is of je er via via mee in aanraking bent gekomen . En waarom met een grote boog errond? Als je er gewoon langs loopt en geen aandacht schenkt doen die niets volgens mij tenzij ze jou kennen (misschien).


    ik heb er les over gehad:X:X:X

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 8:20 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ze bestaan, maar heb ze nog nooit gezien. - Behalve in films dan -


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ecstasy schreef:
    Ik weet wel zeker dat ze bestaan. Maar het is maar net tot in hoeverre je er zelf in meegaat natuurlijk, voor het echt gevaarlijk wordt. (:



    Als je er eenmaal in zit kom je er bijna niet meer uit. Dan moet je echt heel sterk zijn-van binnen-
    Ik heb er ook 'les' over gehad op schoolxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Tuurlijk 'bestaan' ze ;P Ik ben alleen geen type die daarvoor valt. Ook al zou ik op dat moment rot in mijn vel zitten.


    Caution first, always.

    Ze bestaan uiteraad, dat weet ik zeker (krul)


    -