• mijn blog even zouden willen bekijken. :Y)

    Ik ben er vandaag pas echt mee begonnen, maar ben van plan hem echt bij te gaan houden. Als je tips hebt, graag!

    Om het topic niet dood te laten lijken: Zijn er nog meer mensen die een blog hebben op blogspot?

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 18:45 ]


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Zou er eentje bijhouden met een vriendin maar is niks van geworden..
    Die van jouw is leeeeeuk! (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    BAZINGA schreef:
    Zou er eentje bijhouden met een vriendin maar is niks van geworden..
    Die van jouw is leeeeeuk! (:

    Tja, ik heb het ook al eerder geprobeerd, en toen mislukte het maar ik probeer het gewoon weer overnieuw (:
    Dankjewel
    (flower)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    KingJonghyun schreef:
    Ik wel =) En jouw blog is leuk


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik word echt vrolijk van jullie positieve reacties! (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik vind je schrijfstijl alleszins al heel leuk, alleen jammer dat je muziek smaak wat anders is dan de mijne- aan de eerste posts te zien, toch. Dus ik ga nog zien of ik hem ga lezen. En zelf zou ik geen geduld hebben om er een bij te houden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Ik vind je schrijfstijl alleszins al heel leuk, alleen jammer dat je muziek smaak wat anders is dan de mijne- aan de eerste posts te zien, toch. Dus ik ga nog zien of ik hem ga lezen. En zelf zou ik geen geduld hebben om er een bij te houden.

    Wat is meer jouw Muzieksmaak dan? Die van mij is namelijk nogal uitgebreid..


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Belieburx schreef:
    Nee ik niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Summerbeat schreef:
    (...)
    Wat is meer jouw Muzieksmaak dan? Die van mij is namelijk nogal uitgebreid..

    Eigenlijk ben ik nogal wisselvallig, het ene moment vind ik dit leuk en het volgende dat. Misschien dat als er iets op je blog staat wat me aantrekt ik iets nieuws zou ontdekken, dus dat zou ook wel leuk zijn. ;D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat een prachtig HURTS-tshirt, haha. En ik vind je schrijfstijl leuk. ^^


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Eigenlijk ben ik nogal wisselvallig, het ene moment vind ik dit leuk en het volgende dat. Misschien dat als er iets op je blog staat wat me aantrekt ik iets nieuws zou ontdekken, dus dat zou ook wel leuk zijn. ;D


    Ja, dat zou erg leuk zijn (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Giants schreef:
    Wat een prachtig HURTS-tshirt, haha. En ik vind je schrijfstijl leuk. ^^


    Dankjewel (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Biebergasme schreef:
    Ik heb dat. Maar ik ben mijn wachtwoord vergeten, dus ja.

    Dan maak je een nieuwe aan (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Dit hoort bij overige promoten.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Masochism schreef:
    Dit hoort bij overige promoten.


    Párdon, ik wist niet precies waar het moest.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 9:56 ]


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.