• CHAMPIONS LEAGUE:
    Arsenal- FC Barcelona, 16 februari: 2-1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Lyon - Real Madrid, 22 februari, 20.45 1-1
    Real Madrid - Lyon, 16 maart, 20.45

    LA LIGA:
    Deportivo La Coruna - Real Madrid, 26 februari, 22.00 0-0
    Real Mallorca - FC Barcelona, 26 februari, 20:00 0-3
    FC Barcelona - Real Zaragoza, 5 maart, 20.00 1-0
    Rac. Satander - Real Madrid, 6 maart, 21.00
    Sevilla - FC Barcelona, 13 maart
    Real Madrid - Hércules, 13 maart

    PREMIER LEAGUE:
    Arsenal-Stoke City, 23 februari, 20.45 1-0
    Arsenal - Sunderland, 5 maart, 16.00 0-0
    Liverpool - Man. United, 6 maart, 14.30 3-1

    EL CLÁSICO:
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid! 20 april, 22.00

    EK 2012 KWALIFICATIES:
    Duitsland – Kazachstan, 25 maart, 20.00
    Oostenrijk – België, 25 maart
    Luxemburg – Frankrijk, 25 maart
    Hongarije – Nederland, 25 maart, 20.00
    Spanje – Tsjechië, 25 maart, 22.00
    Wales – Engeland, 26 maart

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 16:37 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ja ik had weer ruzie met mijn vader. Krijg ik allemaal dingen naar mijn hoofd en ik moet weer normaal doen. Zegt mijn vader tegen mijn broer die op bezoek is dat mijn gedrag enzo niet normaal is. Dus ik zei dat het niet normaal is dat hij me wou slaan. En dan zeggen ze tegen mij dat ik moet gaan na denken over wat ik zeg. Dus ik zeg dat ik dat doe, roept mijn vader: 'VANDAAR DAT JE ZO'N DIKKE HASSES HEBT'.. En dat was niet de eerste keer dat hij dat zei. Dus ik werd boos over het feit dat hij me zo ging uitschelden over mijn uiterlijk/gewicht. Dus ik tegen mijn moeder zeggen dat dat niet normaal is, zegt ze; dat klopt. Dus toen zei ik; Zeg dat dan ook tegen hem. Zegt mama: 'Ja jij zegt het nu al.'...
    Maar hallo, mama geeft me gelijk en zegt verdomme niks tegen mijn vader. Ze durft gewoon niet tegen die eikel in te gaan en daardoor ben ik altijd de lul.

    wat een idioot, waarom scheldt hij je uit over je uiterlijk? Dat is zo kansloos -.-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    wat een idioot, waarom scheldt hij je uit over je uiterlijk? Dat is zo kansloos -.-


    Ja weet niet. Waarschijnlijk omdat het een van de weinige dingen is waardoor je mij kan kwetsen.
    En nu gewoon weer gezellig doen met mijn broers. Eikel.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ja ik had weer ruzie met mijn vader. Krijg ik allemaal dingen naar mijn hoofd en ik moet weer normaal doen. Zegt mijn vader tegen mijn broer die op bezoek is dat mijn gedrag enzo niet normaal is. Dus ik zei dat het niet normaal is dat hij me wou slaan. En dan zeggen ze tegen mij dat ik moet gaan na denken over wat ik zeg. Dus ik zeg dat ik dat doe, roept mijn vader: 'VANDAAR DAT JE ZO'N DIKKE HASSES HEBT'.. En dat was niet de eerste keer dat hij dat zei. Dus ik werd boos over het feit dat hij me zo ging uitschelden over mijn uiterlijk/gewicht. Dus ik tegen mijn moeder zeggen dat dat niet normaal is, zegt ze; dat klopt. Dus toen zei ik; Zeg dat dan ook tegen hem. Zegt mama: 'Ja jij zegt het nu al.'...
    Maar hallo, mama geeft me gelijk en zegt verdomme niks tegen mijn vader. Ze durft gewoon niet tegen die eikel in te gaan en daardoor ben ik altijd de lul.


    Wat een stomme rotvent (sorry, als ik je nu beledig). Ik vind het echt niet kunnen dat je als ouder zijnde je kinderen kwetst op zo'n kutmanier.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Ja weet niet. Waarschijnlijk omdat het een van de weinige dingen is waardoor je mij kan kwetsen.
    En nu gewoon weer gezellig doen met mijn broers. Eikel.

    Oh, my, god. Ik zou zo chagrijnig worden. Oke, dat ben je vast ook.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    Oh, my, god. Ik zou zo chagrijnig worden. Oke, dat ben je vast ook.


    Jup, een van mijn broers is net thuis gekomen samen met zijn vriendin. Hij is dik 2weken weg geweest, dus die heb ik lang niet gezien. Maar ik zei dus niks omdat ik boos was, en dan gaan ze zo; HOOI HOOI HALLOO! Doen. En daar kan ik niet tegen. Dus ik stak mijn middelvinger op. Zegt hij; krijg ik ook geen hoi?Nou nee. Ik vind hem heel aardig en lief, maar als ik kan mijn humeur nou niet omschakelen om lief tegen hem te gaan doen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Jup, een van mijn broers is net thuis gekomen samen met zijn vriendin. Hij is dik 2weken weg geweest, dus die heb ik lang niet gezien. Maar ik zei dus niks omdat ik boos was, en dan gaan ze zo; HOOI HOOI HALLOO! Doen. En daar kan ik niet tegen. Dus ik stak mijn middelvinger op. Zegt hij; krijg ik ook geen hoi?Nou nee. Ik vind hem heel aardig en lief, maar als ik kan mijn humeur nou niet omschakelen om lief tegen hem te gaan doen.

    Misschien begrijpt hij je wel


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    Misschien begrijpt hij je wel


    Hij is bezig met al zijn verhalen aan het vertellen van de afgelopen 2weken. Mijn problemen maken nu niet uit.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Als ik ruzie heb met mijn vader (wat bijna nooit zo is, maar alsnog) dan staat mijn moeder ook altijd aan mijn kant maar durft ze ook nooit wat te zeggen.

    Saffier schreef:
    Als ik ruzie heb met mijn vader (wat bijna nooit zo is, maar alsnog) dan staat mijn moeder ook altijd aan mijn kant maar durft ze ook nooit wat te zeggen.

    Haha mijn meoder ook


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    -schrijft aan disease-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb juist altijd ruzie met me vader. En me moeder staat altijd aan mijn kant en komt voor me. En dan krijgen me ouders ruzie. o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lezen jullie en geef maar een reactie (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Morgen gesprek op school met mijn docent wiskunde. Wat zeikt ze toch? Ik laat dat vak verdomme vallen! Nah ja, me moeder kan het niks schelen. En me vader heeft beloofd om geen ruzie te maken met mijn lerares...hopelijk weet hij zich daar aan te houden.

    het is hier dood ;o


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Klopt


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.