• ja, ik heb vandaag., zo eigenwijs als ik ben een septum laten zetten.
    terwijl mijn moeder nog zo had gezecht. ''waag het niet. want denk maar niet., ow daar kom ik tog wel mee weg, net als bij die tunnels.''
    hellaas, ben ik gister 16 geworden, en ben ik dus vrij om me te laten piercen waar ik wil, en hoef ik dus geen ouderlijke toesteming te hebben.,
    Nu, heb ik vandaag een vriend meegesluurd naar een shop en hem ik een septum laten zetten.
    Zo gestrest als ik was, begon ik hem meteen te trippen toen hij niet een keer naar binnen wilde draaien.,
    Uiteindelijk wlde hij met veel pijn en moeite naar binnen, en heb ik de avond aan tafel overleeft!
    alleen nu de rest van mijnleven nog., ;x

    Dus nu vraag ik me eignelijk best wel af, waarom ik ingodsnaam weer zo eigenwijs moet zijn., ;x

    -wie is er nogmeer zo eigenwijs., en doet dingetjes die stiekem niet mogen? [a]
    -en wie heeft der nogmeer een septum? [want die mag me dan even gaan uitleggen hoe ik hem ingodsnaam schoon moet gaan maken met gekookt water en zout., ;x]

    FOTO!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 16:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    FOTO!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik ken dat, ik deed dat toen ik ook 16 was alleen toen met lippiercing.
    Ze was boos en bleef stug volhouden dat ik hetm uitmoest doen, maar heb hem nog altijd :P
    Ik heb me oor ook vol want eigenlijk niet mocht maar ze heeft er geen problemen meer mee.


    I solemny swear i am up to no good

    ik ben koppig,als ik iets wil dan doe ik dat ook,ook al duurt het jaren,nee ik heb geen flauw idee hoe dat werkt(krul)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 16:39 ]


    I´m nothing special.