• ja, ik heb vandaag., zo eigenwijs als ik ben een septum laten zetten.
    terwijl mijn moeder nog zo had gezecht. ''waag het niet. want denk maar niet., ow daar kom ik tog wel mee weg, net als bij die tunnels.''
    hellaas, ben ik gister 16 geworden, en ben ik dus vrij om me te laten piercen waar ik wil, en hoef ik dus geen ouderlijke toesteming te hebben.,
    Nu, heb ik vandaag een vriend meegesluurd naar een shop en hem ik een septum laten zetten.
    Zo gestrest als ik was, begon ik hem meteen te trippen toen hij niet een keer naar binnen wilde draaien.,
    Uiteindelijk wlde hij met veel pijn en moeite naar binnen, en heb ik de avond aan tafel overleeft!
    alleen nu de rest van mijnleven nog., ;x

    Dus nu vraag ik me eignelijk best wel af, waarom ik ingodsnaam weer zo eigenwijs moet zijn., ;x

    -wie is er nogmeer zo eigenwijs., en doet dingetjes die stiekem niet mogen? [a]
    -en wie heeft der nogmeer een septum? [want die mag me dan even gaan uitleggen hoe ik hem ingodsnaam schoon moet gaan maken met gekookt water en zout., ;x]

    FOTO!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 16:32 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    hoe reageerden je ouders dan? je kan hem toch ook naar binnen draaien om het geheim te houden?


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    hoe reageerden je ouders dan? je kan hem toch ook naar binnen draaien om het geheim te houden?

    ja, dat heb ik tog ook gedaan., [a]
    maar het wilde eerst niet lukken, omdat dat schotje nog helemaal opgezwollen was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omdat je een puber bent =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ben ook eigenwijs. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    'Ik ben niet eigenwijs, ik heb gewoon altijd gelijk.' :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je doet gewoon lekker waar je zin in hebt x) Heb je een foto van jou en je septum? [:


    Sometimes it's best not to care.

    Mississippi schreef:
    hoe reageerden je ouders dan? je kan hem toch ook naar binnen draaien om het geheim te houden?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ohmygod, sneaky heur. Maar dat lijkt me niet echt slim, op een gegeven moment komen ze er toch wel achter...
    Maar het is wel cool. :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Zoiets zou ik nooit flikken tegen over mijn ouders. Ik zou nog een paar jaar gewacht hebben ;) Maar goed, your life (A)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 15:44 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb vandaag een helix laten zetten mét toestemming. Daar had jij beter ook voor gepleit. :x


    Let the Night embrace you

    Een vriendin van me heeft dat ook gehad en ze draaide hem altijd naar binnen toe. Haar vader kwam d'r pas een half jaar later achter!


    You move me ......... Kurt

    Een vriendin van me heeft een navelpiercing laten zetten. Dat is al meer dan een jaar geleden en haar ouders weten het nog altijd niet...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Persoonlijk vind ik het niet zo raar dat je ouder zoiets verbieden, ik vind die dingen namelijk écht helemaal niet mooi en ik denk dat het in de ogen van veel mensen vaak als 'eng' of 'asociaal' overkomt (vooral inderdaad in de ogen van veel ouders). Maargoed, het is wel gaaf van je dat je zoiets durft te doen, niet veel mensen durven dat. Alhoewel het niet zo slim is om het stiekem te doen, ze zullen er toch ooit wel achterkomen en dan waarschijnlijk echt boos worden dat je het geheim hebt gehouden. Als ik jou was zou ik het maar gewoon vertellen, maargoed dat ben ik dan, het komt toch ooit wel uit.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 16:03 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    mijn ouders zouden het er zonder medelijden terug uit trekken en ik ben al 19 :x


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben echt dood als ik dat zou doen >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor