• Haha, ik vond dit best lief _O_

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 18:36 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Bayeren is ook awesome, Van Buyten.(cat)
    Nee, maar ik meen het niet voor de spelers. Ik heb alle ploegen als een aantal keer in het echt zien spelen. Een voorbeeldje mijn favo bij Arsenal is niet Cesc, Arshavin of Robin en van die dingen en ik haat mensen die alleen voor de spelers naar voetbal gaan kijken of er dingen beginnen over te zeggen. Vooral als ze de regels niet kunnen uitleggen bv. als ze niet kunnen uitleggen wat buitenspel is enzooo.


    Ik kan buitenspel ook niet uitleggen en ik kijk al heel lang voetbal, sinds ik een jaar of 10 was. Ik snap het nu een klein beetje, na ruim 6 jaar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Agh! Dat is echt adorable.

    Busquets schreef:
    (...)

    Ik kan buitenspel ook niet uitleggen en ik kijk al heel lang voetbal, sinds ik een jaar of 10 was. Ik snap het nu een klein beetje, na ruim 6 jaar.

    Het was maar een voorbeeld hoor.


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Het was maar een voorbeeld hoor.


    Ja, maar buitenspel is een kut voorbeeld. Want dat is gewoon zo vaag iets. Mensen die niet weten wat een corner is, die zijn dom. Ik heb het verder helemaal met je eens hoor. Dus ik bedoelde het niet aanvallend (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    (...)

    Ja, maar buitenspel is een kut voorbeeld. Want dat is gewoon zo vaag iets. Mensen die niet weten wat een corner is, die zijn dom. Ik heb het verder helemaal met je eens hoor. Dus ik bedoelde het niet aanvallend (:

    I know, als ik in het stadion van Gent loop ben ik soms volgens mij het enige meisje die zo goed als alles pelregels weet en die écht alle spelers bij naam kent. Ook de minder bekende, minder goede en minder knappe, haha.(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    I know, als ik in het stadion van Gent loop ben ik soms volgens mij het enige meisje die zo goed als alles pelregels weet en die écht alle spelers bij naam kent. Ook de minder bekende, minder goede en minder knappe, haha.(krul)


    Haha, ik mag niet naar wedstrijden. Me ouders zijn bang dat ik doodgeslagen wordt. Ik ben naar een NEC wedstrijd geweest. Dat vond ik zo geweldig. Ik weet ook alle regels, en nu probeer ik buitenspel goed te leren. (: En spelers bij naam kennen is leuk, en dan weet ik ook vorige club enzo. Dan voel ik me zo slim.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Busquets schreef:
    (...)

    Haha, ik mag niet naar wedstrijden. Me ouders zijn bang dat ik doodgeslagen wordt. Ik ben naar een NEC wedstrijd geweest. Dat vond ik zo geweldig. Ik weet ook alle regels, en nu probeer ik buitenspel goed te leren. (: En spelers bij naam kennen is leuk, en dan weet ik ook vorige club enzo. Dan voel ik me zo slim.

    Ik ga elke week naar Gent gaan kijken, elke europese match uit - ik ben zo naar as roma geweest,etc- en één match in het jaar mag ik van mijn ouders naar een buitenlandse ploeg.(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Busquets schreef:
    Wat lief!


    effort never betrays you

    hallejujah Fernando torres

    Eindelijk 1 man die inziet dat hij niks is zonder een vrouw 8D


    I solemny swear i am up to no good

    David Villa ftw. <3


    Hope goes lost but never dies.

    BURRITO schreef:
    (...)
    Bayeren is ook awesome, Van Buyten.(cat)
    Nee, maar ik meen het niet voor de spelers. Ik heb alle ploegen als een aantal keer in het echt zien spelen. Een voorbeeldje mijn favo bij Arsenal is niet Cesc, Arshavin of Robin en van die dingen en ik haat mensen die alleen voor de spelers naar voetbal gaan kijken of er dingen beginnen over te zeggen. Vooral als ze de regels niet kunnen uitleggen bv. als ze niet kunnen uitleggen wat buitenspel is enzooo.

    HEHE. Kijk, en dat soort meiden zijn er weinig (van onze leeftijd). Ik mag jou wel!(krul)


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    HEHE. Kijk, en dat soort meiden zijn er weinig (van onze leeftijd). Ik mag jou wel!(krul)

    Ik mag jou ook!


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Ik mag jou ook!

    Voetbal je zelf ook? =)


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Hihi dat zeggen ze allemaal (A) Nee grapje, ik snap dat wel. Bayern vind ik echt fantastisch, omdat het vol zit met geweldige spelers als Gomez, Schweinsteiger, Muller en Arjen Robben natuurlijk. =)
    En de Reds.. tja.. zijn gewoon masterlijk <3 ^^


    en Bayern München heeft Louis van Gaal als trainer (dance)

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Voetbal je zelf ook? =)

    Tot twee maand geleden wel ja._O_ Nu geopereerd aan knie,heup en rug en kan ik meer dan een jaar niet meer aan een bal komen.


    all I want is the taste that your lips allow