• Ik heb enkele rolletjes nodig voor mijn nieuwe verhaal "Adopted".
    Een meisje denkt dat ze een 'Muggle' is en dat Harry Potter een gefantaseerd verhaal is. Of dat is wat haar ouders haar hebben ingefluisterd. Wanneer ze naar Carnaval gaat, merkt ze dat haar wereld is opgebouwd door leugens. Als ze wordt ontvoerd door 2 mannen, beginnen de problemen pas echt... .


    Ik heb nodig:
    *Hoofdpersonage (leeftijd: 15 => voor alle duidelijkheid uiteindelijk blijkt het hoofdpersonage ook een tovenaar te zijn dus mssn handige om aan te denken :) )
    *twee ontvoerders (twee muggles)
    *twee beste vriendinnen (twee muggles)
    *een moordenaar
    *de moeder en de vader van het meisje (twee tovenaars)
    *enkele slachtoffers


    Omschrijf:
    *leeftijd
    *naam
    *achternaam
    *uiterlijk
    *karakter
    *extra's zijn toegestaan
    *foto van het uiterlijk
    *dingen waarvan je denkt dat nuttig zijn voor het personage


    Neem alvast een abo, want ik waarschuw niet!


    http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/


    Rollen, alvast bedankt en een dikke proficiat, jullie hebben de rol:

    *beste vriend: MissAthena
    *beste vriendin: Ecstacsy
    *slachtoffer 1: SofieShan
    *Hoofdrol: MysticFool
    *Vriendin van het hoofdpersonage: Saffier
    *Ontvoerders: Miss Athena / TheDarkness
    *vader: MissAthena

    Guys voor alle duidelijkheid dit loopt nog!!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 15:35 ]


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Hoofdpersonage
    *leeftijd: 15
    *naam: Julia
    *achternaam: De Jong
    *uiterlijk: Julia heeft lang bruin haar en blauwe ogen. Ze is redelijk lang voor haar leeftijd. Ze is niet echt bezig met haar uiterlijk, maar houd er wel van om er mooi uit te zien.
    *karakter: Julia is heel aardig en helpt graag andere mensen. Ze houd van haar vrienden en familie, shoppen, gezellige dingen doen en lezen. Als ze bij haar vrienden is voelt ze zich fijn. Julia heeft een sterke eigen mening en doet graag wat ze zelf wil. Als ze ongeduldig is of als iets niet snel genoeg gaat laat ze dat op een subtiele manier weten.
    *extra's :Als ze iets doet gaat ze er 100% voor!
    *foto van het uiterlijk:-
    *dingen waarvan je denkt dat nuttig zijn voor het personage:-

    xx


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Heey ik wil wel een slachtoffer zijn ofzo...

    *leeftijd = 17
    *naam = Atreiyu
    *achternaam = Quilents
    *uiterlijk = Blond haar tot schouderds, groene ogen, pleister op wang, emo kleding, rode persing door tong en oor en soms wolfen oren + staart oww... en altijd haar rood, zwart gestreepte armwarmers om!!! ALTIJD!
    *karakter = Stil en verlegen, maar ook aardig en schattig...
    *extra's zijn toegestaan = Ik ben een weerwolf, ik ben alleen geen normale... Ik heb een demon wolf vorm, een wolf vorm en een hond vorm...
    Hond vorm is grijs, met zo hier en daar sterretjes en maantjes in haar vacht en om haar achterpoten, zwart wit geblokte warmers...
    Wolf vorm is zwart met een rood litteken op haar wang en buik. zwarte stekel halsband, rood, zwarte arm warmers en als ze boos is een vlammende rug...
    Demon vorm, helemaal zwart met een halsband met rood buisje eraan...
    *foto van het uiterlijk = als demon en mens = http://blackemowolf.deviantart.com/art/Love-Never-Wanted-Me-67101172?offset=0
    Als wolf = http://blackemowolf.deviantart.com/art/Walkin-On-a-Razor-s-Edge-58578909?q=sort:time+favby:Dudemanking&qo=3
    Als hond = http://blackemowolf.deviantart.com/art/V-aLeN-69825757
    *dingen waarvan je denkt dat nuttig zijn voor het personage = Weet ik eigenlijk niet....
    Hopelijk krijg ik de rol!
    (flower)


    liefde zit in een klein hoekje, Jammer dat de aarde rond is...

    Als je nog n vriendin nodig hebt:

    *leeftijd
    16 jaar.

    *naam

    *achternaam

    *uiterlijk
    Ze heeft bruine ogen en bruin haar. Ze heeft een slank lichaam en een normale huidskleur. Ze valt niet erg op, ze is niet lelijk maar ook niet knap.

    *karakter
    Ze is erg rustig en lief. Ze houdt ervan om mensen te helpen en is dol op kinderen. Ze is erg slim en geeft graag advies. Ook is ze dol op dieren. Op school doet ze haar best en is ze een onopvallende leerlingen. Voor haar vriendinnen is ze lief een een steun. Als anderen gemeen tegen haar doen, doet ze vaak bitchy terug.

    *extra's zijn toegestaan.
    Van sporten houdt ze niet, maar af en toe een stuk wandelen of fietsen vindt ze leuk. Ook luistert ze graag naar muziek.

    *foto van het uiterlijk
    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.beautynieuws.nl/attachments/news/982.jpg&imgrefurl=http://haarverven.blogspot.com/2009_09_01_archive.html&usg=__RjgpPhdddA6RZRIy6_cQAokHbQ8=&h=219&w=220&sz=13&hl=nl&start=156&zoom=1&tbnid=qLJApP-_Xv9IVM:&tbnh=170&tbnw=170&ei=ojhyTefND8vtOcLP6ZYK&prev=/images%3Fq%3Dbruin%2Bhaar%2Bbruine%2Bogen%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26rlz%3D1R2ADRA_nlNL415%26biw%3D1579%26bih%3D649%26tbs%3Disch:10%2C3177&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=164&vpy=162&dur=608&hovh=175&hovw=176&tx=106&ty=102&oei=QThyTfCrMpDCswb-4JiIDg&page=7&ndsp=26&ved=1t:429,r:0,s:156&biw=1579&bih=649

    http://www.google.nl/imgres?

    *dingen waarvan je denkt dat nuttig zijn voor het personage
    Ze doet er alles aan om haar vrienden te helpen als ze problemen hebben.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    Sorry voor de lange link naar de foto.
    wil je t me laten weten als je mn rol neemt.
    Ik wist geen naam, want de mijne is niet echt leuk.

    Snel beginnen met schrijven!
    xxx

    *leeftijd: 15 jaar
    *naam: Christy
    *achternaam: Solena
    *uiterlijk: Christy heeft zwart, bruin haar en een bijna porseleinen gezicht waarmee ze iedereen kan betoveren. Ze draagt ook een beetje make-up, niet te veel want dat vind ze niet mooi. Ook is Chirsty erg slank maar eet ze best wel veel.
    *karakter: Christy is erg aardig en ook best wel sluw. Je moet haar niet tegen je krijgen maar als je met haar bevriend bent kun je geen betere vriendin wensen. Ze zou voor haar vrienden een kogel opvangen, en door het vuur heen gaan. Ook kan e best wel snel verliefd worden, maar het is meestal geen echte liefde, eerder een bevlieging.
    *extra's zijn toegestaan: Christy heeft een soort zesde zintuig. Als ze erg zenuwachtig is, zonder reden, gaat er iets ergs gebeuren.
    *foto van het uiterlijk: http://disneychannelgirls.com/gallery/celeb/caps-selena-gomez-a-year-without-rain/Image5.jpg
    *dingen waarvan je denkt dat nuttig zijn voor het personage: Christy is erg gezellig in een groep en ook best wel populair. Ze is slim en dapper. Ook heef ze een fluwelen stem maar is te bang om te zingen voor mensen. Maar als ze alleen is doet ze het wel. Ook kan ze geweldig pianospelen.


    Some people believe in God, I believe in music. Some people pray, I turn up the radio.

    ik vul er nog maar 1 in:
    *rol: Moordenaar
    leeftijd: 23
    *naam: Dev Rickelsen
    *achternaam: Gorkelsen
    *uiterlijk: Dev ziet er qua uiterlijk zakelijk uit. Hij heeft wat stoppeltjes en donkerblauwe ogen. Zijn haar is kort tot z'n nek en is donkerbruin.
    *karakter: Dev is één en al sluw. Hij misleid graag veel mensen met zijn leugens en afspraken. Hij flirt ook graag en luistert niet naar een 'nee'.
    *extra's zijn toegestaan: Dev was vroeger een betrouwbare advocaat maar bij een rechtszaak tegen zijn vroegere liefde liet hij haar winnen. Hij kreeg hiervoor straf en begon wraak op iedereen te nemen die hem beschuldigde of een 'slechte' advocaat noemde. hij kwam er ook later achter dat zijn vroegere liefde een paar dagen na de rechtszaak was vermoord en werd hierdoor nog agressiever en kreeg ook steeds meer lol in mensen vermoorden of martelen.
    *foto van het uiterlijk:klop klop!
    *dingen waarvan je denkt dat nuttig zijn voor het personage: Dev heeft altijd wel een wapen op zak, bijvoorbeeld een mes. Hij kan ook wapens zelf maken van de spullen in zijn omgeving.

    ta-daa hopelijk is hij goed!
    ps. en bedankt nog dat ik 1 van de rollen heb:Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    # Moordenares
    *leeftijd: 18
    *naam: Mourara
    *achternaam: Morté
    *uiterlijk: Mourara heeft kort blauwachtig haar tot net aan haar schouders. Ze heeft speciale zwarte ogen,Mourara is blind maar ziet alles met haar gehoor,trillingen die ze voelt en door echografie zoals de vleermuizen. In haar beide neusvleugels heeft ze een piercing en in haar onderlip heeft ze een piercing. Ze heeft in haar oor een stretch van 12mm. Op haar voet heeft ze een litteken dat ze overgehouden heeft van een gevecht.
    *karakter: Mourara is een demon,ze voelt geen positieve gevoelens als blijdschap of vrolijk,vriendschap of vreugde. Ze voelt alleen kille haat en is wreed. Ze is enorm ongeduldig,alles moet zo snel mogelijk afgehandeld worden,time is money. Ze heeft altijd een enorm grote mond en denkt niet na over haar woorden,ze schaamte er zich niet voor om iemand de grond in te schelden en totaal af te kraken. Ze heeft nooit spijt als ze iemand kwetst of pijn doet. Ze heeft geen medelijden en kan iemand zomaar,soms zonder reden,pijn doet en verwonden. Ze wordt heel snel boos en kwaad,ze is snel op haar tenen getrapt. Ze is enorm koppig,ze kan er niet tegen als iemand zegt dat ze ongelijk heeft. Ze is heel vijandig,iemand die zich een beetje tegen haar verzet of laat merken dat ze haar niet mag krijgen de stempel van vijand voor haar.
    *extra's zijn toegestaan
    Patronus Basilisk
    -Toverstok: 28,4 cm van dennenhout met kern van slangebloed
    *foto van het uiterlijk: Mourara
    *dingen waarvan je denkt dat nuttig zijn voor het personage :/


    Laat je weten als je hem gebruikt? xoxo

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 14:48 ]

    TheDarkness schreef:
    # Moordenares
    *leeftijd: 18
    *naam: Mourara
    *achternaam: Morté
    *uiterlijk: Mourara heeft kort blauwachtig haar tot net aan haar schouders. Ze heeft speciale zwarte ogen,Mourara is blind maar ziet alles met haar gehoor,trillingen die ze voelt en door echografie zoals de vleermuizen. In haar beide neusvleugels heeft ze een piercing en in haar onderlip heeft ze een piercing. Ze heeft in haar oor een stretch van 12mm. Op haar voet heeft ze een litteken dat ze overgehouden heeft van een gevecht.
    *karakter: Mourara is een demon,ze voelt geen positieve gevoelens als blijdschap of vrolijk,vriendschap of vreugde. Ze voelt alleen kille haat en is wreed. Ze is enorm ongeduldig,alles moet zo snel mogelijk afgehandeld worden,time is money. Ze heeft altijd een enorm grote mond en denkt niet na over haar woorden,ze schaamte er zich niet voor om iemand de grond in te schelden en totaal af te kraken. Ze heeft nooit spijt als ze iemand kwetst of pijn doet. Ze heeft geen medelijden en kan iemand zomaar,soms zonder reden,pijn doet en verwonden. Ze wordt heel snel boos en kwaad,ze is snel op haar tenen getrapt. Ze is enorm koppig,ze kan er niet tegen als iemand zegt dat ze ongelijk heeft. Ze is heel vijandig,iemand die zich een beetje tegen haar verzet of laat merken dat ze haar niet mag krijgen de stempel van vijand voor haar.
    *extra's zijn toegestaan
    Patronus Basilisk
    -Toverstok: 28,4 cm van dennenhout met kern van slangebloed
    *foto van het uiterlijk: Mourara
    *dingen waarvan je denkt dat nuttig zijn voor het personage :/


    Laat je weten als je hem gebruikt? xoxo


    Jep, het zal verschijnen in het bericht (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    ik heb mijn rol aangepast
    xxx


    Be yourself, before you forget who that is.

    hoofdrol
    *naam: Gabriella
    *achternaam: Cornate
    *leeftijd: 14 jaar
    *uiterlijk: lang bruin haar beetje slag/stijl. donker bruine ogen. aardig lang en slank.
    *karakter: aardig en is altijd vrolijk. houd van een grapje uithalen. kan soms een beetje snugger zijn. en word op het verkeerde moment boos. een beetje verlegen. maar als je haar goed kent een gezelige kletskous.
    *extra's zijn toe gestaan: zuiverbloed. maar schept daar niet mee op :)
    *foto van uiterlijk: http://images4.fanpop.com/image/photos/14700000/Jake-Bailey-photoshoot-nina-dobrev-14767749-309-399.jpg
    *dingen waarvan je denkt dat het nuttig zijn voor het personage: heeft een supper mooie stem en zingt en danst graag. maar doet dat meestal alleen als niemand het ziet

    XXX hope you like it (H)(K)

    MysticFool schreef:
    ik heb mijn rol aangepast
    xxx


    Check vooral het bericht :D


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Goede vriendin van de hoofdpersoon
    Leeftijd: 15 jaar
    Naam: Kim
    Achternaam: Watson
    Uiterlijk: Een mooie meid is Kim zeker. Ze heeft donkere, ronde en glinsterende grijze ogen en goudblond haar. Vaak word Kim omschreven als het standaardtype model. Haar haar krult en is moeilijk steil te krijgen, maar het is erg mooi omdat het zo lang is. Ze heeft een vierkant en smal gezicht wat erg egaal en mooi is en zonder oneffenheden. Ze heeft een scherpe kin wat haar toch een wijze uitstraling geeft. Haar kleding is van de beste kwaliteit en alleen gemaakt door de beste ontwerpers. Op school draagt ze trouw haar schooluniform, en buiten school draagt ze vaak lange donkerblauwe jurken en witte hoedjes met bijpassende handschoenen.
    Karakter: Leergierig, ze leert graag dingen en kan er slecht tegen als ze iets niet weet. Wijs, het is een slimme meid en volgens sommige leerlingen ook wel een 'wandelende bibliotheek' maar Kim ziet dat als een compliment. Vriendelijk, ze is vaak bereid vriendschappen te sluiten maar dit lukt niet altijd. Ze kan goed overweg met Ravenklauwers en Zwadderaars maar ergert zich vaak aan het stereotype Griffoendor of Huffelpuffer. Perfectionistisch,Kim heeft graag de zaakjes op orde en wilt altijd dat alles er uitmuntend uitziet. Netjes, Privé wou haar moeder dat ze meer manieren bijbracht en daarom heeft ze de standaard etiquette moeten volgen en is daarom zeker beschaafd en netjes. Volwassen, Ze is door haar manier van opvoeden en door wat ze allemaal heeft gelezen, veel volwassener voor haar leeftijd dan het gemiddelde kind van haar leeftijd. Rustig, Kim kan soms zo stil en rustig zijn, dat je niet in de gaten hebt dat ze er eigenlijk wel is.
    Foto van het uiterlijk: Kim
    Extra: Ze zit in Ravenklauw

    mordenaar
    *leeftijd: 28
    *naam: Damin
    *achternaam: deadlock
    *uiterlijk: kort zwart wild haar, helder groene ogen de typise bad boy look
    *karakter: arrogant, heeft maar liefde voor 1 persoon en om de rest geeft hij geen moer.
    *extra's zijn toegestaan: moord om dat hij zijn geliefde verloor
    *foto van het uiterlijk: http://farm3.static.flickr.com/2457/3633122755_42aa9d9154.jpg


    why does it rain rain rain down on utopia

    #Ontvoerder
    *leeftijd 23
    *naam Jeremaih Alexo
    *achternaam Kulione
    *uiterlijk Jeremaih heeft korte bruine haren waarvan een kant licht voor zen oog hangt en donkergroene ogen. Hij heeft een lengt van 178cm en een fors,sterk gebouwd lichaam. Hij heeft een grote tribal tatoeage op zen rug staan,die hij kreeg voor zen 20ste verjaardag en een stretch van 3mm in zen linkeroor.
    *karakter Jeremiah is stoer,maar heeft een ijzersterk karakter. Hij laat zich niet doen door anderen en laat zich niets zeggen. Niemand moet zeggen wat hij moet doen,want daar wordt hij mega kwaad van. Jeremaih is geen echt agressief type maar als iemand bij een ontvoering niet meewerkt kan hij wel tot grof,brut geweld overgaan en beginnen te slaan en schoppen. Hij is een stil en mysterieus type,hij praat nooit veel,niemand weet dan ook veel van hem. tegen personen die hij ontvoert zegt hij meestal geen woord. Hij kan een beetje aardig zijn voor de mensen die hij ontvoerd,maar als ze moeilijk doen kan hij een redelijk grote mond krijgen en beginnen schelden of hen de mond snoeren. Hij is een type wat niet te vertrouwen is,je moet oppassen als je iets tegen hem zegt. Want alles wat je tegen Jeremaih zegt gebruikt hij,als het hem in zijn voordeel werkt,tegen je.
    *extra's zijn toegestaan Jeremaih heeft de zwarte band in Kungfu en de bruine band in Jiujitsu. Hij is dus niet een type waar je tegen kunt winnen.
    *foto van het uiterlijk Jeremaih
    *dingen waarvan je denkt dat nuttig zijn voor het personage Hij is enorm sterk en kent van alle trucjes om iemand weerloos te maken en zelfs tijdelijk te verlammen. Hij kan alles om zich heen als wapen gebruiken.

    Is dit afgelopen?

    Heel erg bedankt dat ik de rol heb :D