• met mijn oom. Hij is 73 (ja hij is oud maar hij is 19 jaar ouder dan mijn tante)Licht dus nu in het ziekenhuis.Hij heeft problemen met zijn hart.Hij is al een paar keer gereanimeerd en een soort hartmassage(als je het zo noemt)
    Hij heeft al een paar keer in het ziekenhuis gelegen met andere problemen maar nu zit tie echt op het randje!!!Hij word nu ook in slaap gehouden om zijn hart rust te geven.
    Hij kan 2 kanten op gaan: 1: het gaat beter en hij word wakker gemaakt en kan dan misschien naar huis. 2. het gaat slechter en dan word tie kunstmatige in coma gehouden .

    Ik vindt het dus best wel eng daarlijk heb ik geen oom meer.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is inderdaad erg.
    Sterkte meid!
    Maar kunnen ze hem geen zo'n apparaatje steken? Ik kan eventjes niet op de op de naam komen..
    Edit; Een pacemaker dus. Om zijn hart te ondersteunen?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 15:06 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik voel je pijn (huil) (natuurlijk ik heb dezelfde oom xD)


    Shoganai i ne~

    Tranquillity schreef:
    Dat is inderdaad erg.
    Sterkte meid!
    Maar kunnen ze hem geen zo'n apparaatje steken? Ik kan eventjes niet op de naam komen..

    die heeft hij al 5 jaar net voor dat tie dat ding kreeg had hij een hart infarct maar in nederland wouden ze hem nie opereren en in belgie wel (flower)
    hij hat 6-7 weken in het ziekenhuis gelegen en vorig jaar voor zijn been


    Shoganai i ne~

    Heeel veel sterkte..

    Ik heb het meegemaakt toen met mijn opa, hij werd ook in slaapgehouden, maar bij hem is het weer goed gekomen. ;)

    En ik hoop echt zeker voor je dat alles goed komt. ;)

    Heel veel sterkte(flower)


    What is youre favo scary movie?

    Heel veel sterkte aan jou en je familie!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    MissGleeK schreef:
    (...)
    die heeft hij al 5 jaar net voor dat tie dat ding kreeg had hij een hart infarct maar in nederland wouden ze hem nie opereren en in belgie wel (flower)
    hij hat 6-7 weken in het ziekenhuis gelegen en vorig jaar voor zijn been

    En hebben ze hem dan geopereerd?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel veel sterkte voor jou & je familie!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    En hebben ze hem dan geopereerd?

    Toen wel mar nu kan het niet zijn hart moet eerst rust hebben. Ze zijden ook dat zijn hart 'opgezwollen'was ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor