• Dat ik en char de wereld gaan overheersen met onze powers x333333333333333 <333333333333333333


    We can only learn to love by loving.

    Nicol is so druk met het besturen dat se niet merkt hoe er een tommens naast haar komt staan in het hoofd.


    We can only learn to love by loving.

    het tommens en nicol begin ruzie te maken daardoor verliest Nicol de controle en rijden we de tourbus van TH in x'D


    *He's the one.

    nicol ramt het tommens neer met een hersencel terwijl charissa en raquel verbaasd naar de grote sexy geile bus staren x3


    We can only learn to love by loving.

    Raquel is heel geconcentreerd aan het vliegen totdat een aardbei op de zelf vernietergings knop drukt en ze moet uit het vliegtuig springen met een parachute ofcourse. Ze baland boven op Tom die dan dubbel van het lachen ligt


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ooh was een beetje laat x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nicol gaat weer voor der computer sitte en laat tom stoppe met lachen
    opeens gaat de deur vn de tourbus los en kotm bill naar buite gehuppeld in een roze jurkje x2


    We can only learn to love by loving.

    alalala x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben een ballerina zingt bill vrolijk en draait een rondje. Tom kijkt met grote ogen naar zn broer en voeld dat zijn kleine tommy stiekem stijf word x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nicol sit nog steeds voor de computer in het hoofd en staart met grote ogen naar Bill
    Raquel en charissa staren vol ongeloof naar bill die een piroutte draait en daarna in een spagaat gaat x3


    We can only learn to love by loving.

    nauw wnr mag ik verder gan


    *He's the one.

    nauw wnr mag ik verder gan

    uwhh nU ?


    We can only learn to love by loving.

    Charissa stapt van de scooter en loopt de tourbus in waar georg haar raa aankijkt ze pakt de make-updoos van Bill en loopt terug naar buiten daar slaat ze Bil bewusteloos met de make-updoos ze stapt terug op de scooter!


    *He's the one.

    Opeens komt georg verkleed als een aap naar buiten gerend.hy bespringt Charissa en neemt haar mee.hy klimt in het hoogste gebouw van de stad en doet daar boven op ''AHAOEHEHAAAAHHH'' een tarzankreet x3


    We can only learn to love by loving.

    I'm not Jane roept Charissa histerisch laat me los!!!!! en ze begint hem te slaan,,, Georg de aap laat Charissa los en Charissa valt naar beneden recht op Gustav die verkleet is als Bannaaan x'D


    *He's the one.

    Gustav valt op de grond en heeft zijn rug gebroken. charissa siet georg naar beneden komen en se rent dus snel een viswinkeltje in. door het raampje ziet ze hoe georg gustav opeet x3


    We can only learn to love by loving.