• Dat ik en char de wereld gaan overheersen met onze powers x333333333333333 <333333333333333333


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Dat kan niet =p Want wij hebben hem alweer overlaten vliegen naar een geheime plek ^^ En als Anke en ik morgen in Sneek zijn gaan we een zeilboot stelen en dan varen we naar die geheime plek en gaan we zn alle taart eten =D


    O_o maar dat kan niet want ik sie tom daar al 5 meter verderop staan en hys heel bly dat hy ons siet O_o


    We can only learn to love by loving.

    Op de zee is er geen wind dus charissa haalt haar paraplu van spongbob uit haar kous en doet hem open nu zijn we bijna in Amerika x'D


    *He's the one.

    en opeens ziet nicol een grote harige aap met ....



    DREADS



    Aan de kant van de zee staan. snel springen nicol en charissa van de superduck en rennen naar hem toe. ze pakken hem vast en sleuren hem mee naar hun geheime rovershut x3


    We can only learn to love by loving.

    Nou je moet dan wel ff bij mij langs komen hoa ^^ Want ik wil ook de wereld over nemen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou je moet dan wel ff bij mij langs komen hoa ^^ Want ik wil ook de wereld over nemen x]

    we laten je wl overvliegen met onse reuse Jumbie x3


    We can only learn to love by loving.

    btw lui ;;
    ik ga mis, een sidekick kope x3 hihi x3


    We can only learn to love by loving.

    omg ik ook =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    omg ik ook =]

    O_o

    ^^ welke kleur ? x3


    We can only learn to love by loving.

    We binden hem vast en we doen het licht aan, het liefst zou charissa hem willen bespringen maar ze beseft dat het oùm de weredloverheersing gaat Nicol haalt een verkleiningsapparaat uit haar linkermouw en vouwt het open.


    *He's the one.

    (...)
    O_o

    ^^ welke kleur ? x3


    VIND ROZE KOEWL ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nicol verkleint zichzelf en springt dan in het hoofd vn tom. ze bouwt een computertje in zijn hoofd en gaat erachter sitte.
    net op dat moment komt raquel het rovershol binnen op de rug vn jumbie x3


    @ raquel

    Omfg.. x3
    die wouk ook O_o


    We can only learn to love by loving.

    veel suc6 :Y)



    @ raquel

    Omfg.. x3
    die wouk ook O_o


    Echt 0o
    Weet je hoe koewl x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Raquel gaat naast Charissa staan en ze maken tom los. Nicol bestuurt Tom nu en we gaan terug naar buiten we stappen op de scooter die Charissa meenam vanuit de bodem van de rubberboot. Tom zit vanvoor en charissa er achter, Raquel vliegt met Jumbie boven ons zo rijden we naar Hollywood! x'D


    *He's the one.

    weetje we zouden er een serie over kunnen maken x'D


    *He's the one.