• Als de vader van ... overlijdt aan een ernstige ziekte, trouwt de moeder van ... met een andere man. Alleen weet de moeder van ... dat haar nieuwe man meer interesse toont aan ... dan aan zijn vrouw. Het lukt ... niet haar moeder ervan te overtuigen dat haar nieuwe man ... mishandelt en gebruikt. ... weet wel haar oma, van haar moeders kant, haar eigen broer, Enrique Iglesias die aan de andere kant van de wereld zit, om zijn nieuwe single op te nemen, en de zoon van haar stiefvader, ... [naam voetballer] te overtuigen. Haar moeder gelooft haar nog steeds niet. ... [naam voetballer] weet dat zijn vader dit soort dingen doet, dat deed hij ook altijd bij zijn eerder dochter, die nu bij de ex-vrouw van ...'s stiefvader woont, maar als ... [naam voetballer] er iets over zegt, wordt hij geslagen. ..., ... [naam voetballer], Enrique en ... [naam zus voetballer] proberen er samen uit te komen, en ...'s moeder te overtuigen.

    Doen/niet doen?
    Orgineel?
    Naam hoofdpersoon?
    Naam voetballer?
    Titel? Niet meteen zeggen dat je niks weet
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 13:58 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doen
    Orgineel
    Luena
    Bojan Krkic
    Amore
    Try to convince
    Zelf weten


    ~

    Doen
    Origineel
    Rosalia Delmar
    David Villa
    Dorita
    Changing the facts / Convince to change / ...
    Weet ik niet echt. Moet je zelfs een bekijken miss?

    x

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 9:40 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Doen.
    Orgineel.
    Rosita Maria Garcia.
    Kies zelf (:
    Catarina Achternaam.
    Overtuigen, alleen dan in het Engels.
    Nope.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doen.
    Cesc is mijn!
    Solange Amore Bondearaz.
    Titel... Ik denk voor je, ik ben slecht in Engels.
    Origineel ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    EDIT
    de naam van de zus van de voetballer [wat een kutzin] hoeft niet meer, aangezien iemand anders die rol kan invullen, als ik rollen ga doen :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HET VERHAAL STAAT ONLINE


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John