• Ja, dit keer is het niet menstruatiepijn, maar spierpijn. In mijn armen. Door de gym.
    We moesten dus in de rekken klimmen. Nou, eigenlijk om de rekken en de rekken werden steeds verticaler gezet.. En mij lukte dat allemaal, maar nu heb ik spierpijn in mijn armen.
    En nee, dit is niet grappig!
    -De rest van de klas heeft ook spierpijn.- xD

    Wie bied nog meer?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb elke dag na gym spierpijn. Ja, ik heb inderdaad niet zo'n geweldige conditie.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik heb nu geen spierpijn, maar iedereen zegt dat ik straks een stijve arm ga hebben door een inenting op medisch onderzoek.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb altijd spierpijn na sporttraining. Gym doe ik niet vanwege een zogenaamde blessure (die ik echt had, maar nu over is en ik mag het niet gymen uitrekken van mijn ouders x'D). En het is heel vermoeiend om dan op te staan:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    waarom heb ik nooit spierpijn?(cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    waarom heb ik nooit spierpijn?(cat)


    Omdt je sportief bent of omdat je lichaam er goed mee om kan gaan? :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Omdt je sportief bent of omdat je lichaam er goed mee om kan gaan? :X

    zal wel dat laatste zijn, sportief? noo xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb spierpijn omdat ik verkouden ben, en ja, that's actually possible :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb spier pijn in mijn vingers. Ja, hoe ik het voor elkaar heb gekregen. Heel makkelijk hoor xD Blues ladders spelen op mijn gitaar xD (A)


    Love sheds light one the darkest of times

    Taime schreef:
    Ik heb spier pijn in mijn vingers. Ja, hoe ik het voor elkaar heb gekregen. Heel makkelijk hoor xD Blues ladders spelen op mijn gitaar xD (A)


    Oh nee, dat heb ik niet. Wel kramp na een tijdje :X (Cello)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat kan inderdaad. Mijn hele hand zat in een bepaalde houding vast. Een soort van xD Maar die spierpijn is nu al weer over. Alleen dode vingertoppen over xD
    Moet even een geniaale solo voor mezelf gaan verneuken xD


    Love sheds light one the darkest of times

    ik heb de hele tijd een steek in mijn borst, dat is pas vervelend :X


    I solemny swear i am up to no good

    Ik moest een keer de split/spagaat doen, en dat lukte niet echt xd
    dus toen drukte iemand me naar beneden waardoor ik mega veel naar de grond ging en de volgende dag had ik wel spierpijn ja O.o


    Me so good.

    Ik heb tijdens trainingen vaak last van zere kuiten, dit kan ik voorkomen door meer calcium in te nemen. But I don't like melkproducten o.i.d.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.