• Hey, ik heb dus een suggestie.

    Als iemand je toevoegt, dat je die kan accepeteren op niet accepteren. Want ik bedoel, als je nu iemand toevoegt staat die gewoon in je vriendenlijst, maar misschien dat degene die wordt toegevoegt dan kan accepteren?

    x

    Dat vind ik opzich wel handig, dus dan komt diegene ook direct bij de ander in de lijst?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ergens vind ik dat wel een goed idee, maar het is en wordt ook geen vriendensite hè. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Armistice schreef:
    Dat vind ik opzich wel handig, dus dan komt diegene ook direct bij de ander in de lijst?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Armistice schreef:
    Dat vind ik opzich wel handig, dus dan komt diegene ook direct bij de ander in de lijst?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Dat zou wel handig zijn.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Dat zou wel handig zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat vind ik wel een goed idee, nu kan iedereen je gewoon toevoegen..
    En oke het is misschien geen vriendensite, maar toch.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat lijkt me niet echt nodig. Je krijgt bericht dat de ander je heeft toegevoegd via de mail, dus je weet het wel. En dan kun je zelf weten of je die ander toevoegt of niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Poseidon schreef:
    Ergens vind ik dat wel een goed idee, maar het is en wordt ook geen vriendensite hè. (:


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Poseidon schreef:
    Ergens vind ik dat wel een goed idee, maar het is en wordt ook geen vriendensite hè. (:


    Alleen maar tranen van geluk