Dit vind ik echt te erg. Kunnen ze hem nou even niet eens met rust laten?
Wat vinden jullie ervan?
-
2 maart 2011 - 20:255 maart 2011 - 13:23
Hij heeft er zelf voor gekozen, maar nog steeds is het fucking pathetic van al die paparazzo's, hij is 17, kom op.
5 maart 2011 - 13:27Abruzzi schreef:
Hij heeft er zelf voor gekozen, maar nog steeds is het fucking pathetic van al die paparazzo's, hij is 17, kom op.Opgeven is geen optie.
5 maart 2011 - 13:29Armistice schreef:
(...)
Ze verbergde haar gezicht omdat ze huilde, ze was in haar gezicht geslagen door een camera.
-danst-We accept the love we think we deserve.
5 maart 2011 - 13:305 maart 2011 - 18:04Medelijden et bieber ? Denk eens aan Selena. Zij krijgt 1000 haat mails per dag, haar twitter en facebook wordt gehacked en mensen willen haar dood.
5 maart 2011 - 18:49Ik heb geen medelijden met die gast.
Hij heeft er zelf voor gekozen, hij wilt aandacht krijgen.
Anders had hij geen boek geschreven, in zijn eigen 'film' gespeeld, eigen condoomlijn opgericht en wat hij allemaal gedaan heeft(krul)We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.
5 maart 2011 - 18:52Language schreef:
Ik heb geen medelijden met die gast.
Anders had hij geen boek geschreven, in zijn eigen 'film' gespeeld, eigen condoomlijn opgericht en wat hij allemaal gedaan heeft(krul)
^^ PRECIES.5 maart 2011 - 18:53Language schreef:
Ik heb geen medelijden met die gast.
Anders had hij geen boek geschreven, in zijn eigen 'film' gespeeld, eigen condoomlijn opgericht en wat hij allemaal gedaan heeft(krul)
ik heb ook echt geen medelijden (maar gek genoeg wel met selena )
nagelak lijn ,condoom lijn, barbie pop, film over zichzelf ¬¬ kom op hoe ego (en gay) kan je zijnShoganai i ne~
5 maart 2011 - 18:54Dit gaat niet alleen om JB, maar om alle celebs.
Ik snap niet dat een mens zoiets kan volhouden.You are the poetry Shakespeare was missing.
7 maart 2011 - 15:30Het gaat wel wat ver, maar dit had hij zich toch ook wel kunne bedenken, niet? Als je beroemd ben, krijg je veel aandacht, dat is gewoon een feit ..
Save me from myself.
7 maart 2011 - 15:36TheBoss schreef:
Dámn, je zal maar epilepsie hebben. Dan is zo'n avondje ook meteen je laatste als je pech hebt O_o
Ik heb Epilepsie. Ik vind het super erg en dat is er echt over.I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,
7 maart 2011 - 15:37Omg. Achja, dat krijg je als je beroemd wilt zijn.
Al vind ik het idd wel beetje veordreven.
Die paparazzi dudes moeten echt een leven zoekenIn the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.
7 maart 2011 - 15:387 maart 2011 - 15:46Oh kom op zeg. Ook al heeft hij zelf voor een leven als celeb gekozen; tientallen fotografen die je van de weg af rijden, dat wens je toch niemand toe?
It's time to be happy again.
7 maart 2011 - 15:52Cayenne schreef:
Hij heeft er ook wel zelf voor gekozen, bij beroemd zijn hoort ook dat
jha en binnen 2 jaar maximum zal hij toch ni meer bestaan daarmee bedoel ik hij gaat nog maar maximum 2 jaar bekend zijn
aj nee nog 2 jaar maximum naar die babyface kijken me zen kattegejank mss verbeterd hij daarok"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"